טלוויזיה

נטפליקס ברכישה ישראלית: זו הסדרה האהובה שקטפה הישג בינלאומי

סדרת הדרמה "גוף שלישי" רשמה הישג מרשים במיוחד כאשר נמכרה לנטפליקס העולמית ע"י קבוצת קשת. כזכור, השחקניות רותם סלע וגל מלכה זכו בפרס בינלאומי על המשחק שלהן. מנכ"ל קבוצת קשת, אבי ניר: "נמשיך ליצור ולספר את הסיפור הישראלי"
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום shutterstock)
סדרת הדרמה "גוף שלישי" שהדביקה מאות אלפי צופים למסך וזכתה לשבחי המבקרים, הצליחה לקטוף הישג משמעותי נוסף כאשר היא נמכרה על ידי קשת אינטרנשיונל לנטפליקס העולמית. אבי ניר, מנכ"ל קבוצת קשת, אמר בהתרגשות: "אנחנו מודים לנטפליקס על האמונה בתוכן ועל ההחלטה לחשוף אותו למיליוני אנשים. נמשיך ליצור, ולספר את הסיפור הישראלי כאן וברחבי העולם".
הסדרה זיכתה את השחקניות (רותם סלע וגל מלכה) בפרס השחקניות הראשיות הטובות ביותר, בפסטיבל הצרפתי סיריס מאניה. הדרמה הנצפית תפסה גם את עינם של גופי שידור בינלאומיים ונמכרה לנטפליקס העולמית, לצד הרשתות AMC, CBC ו-SBS לשידור ב-92 טריטוריות, כולל ארה"ב, אירופה, אמריקה הלטינית, קנדה ואוסטרליה. כמו כן, הסדרה תעלה גם בנטפליקס הישראלית.
 
במקביל למכירה המדוברת, Keshet UK, הזרוע הבריטית של חברת ההפצה וההפקה הבינלאומית של קשת, עובדת על פיתוח גרסה בריטית לתסריט הדרמה. זו אינה הפעם הראשונה שסדרה של קשת מקבלת חיים משל עצמה בבריטניה, אחרי "כפולים" שהפכה ל-Suspicion של אפל ו"פלפלים צהובים" שהפכה ל-The A Word של BBC.

"נמשיך ליצור ולספר את הסיפור הישראלי", מנכ"ל קבוצת קשת, אבי ניר (קרדיט: קשת 12)
"גוף שלישי" עוסקת במערכת היחסים הדרמטית בין בני זוג הפונים לתהליך פונדקאות, לבין הפונדקאית שלהם. את הסדרה הפיקו קומא סטודיוס, יצרו שירה חדד, דרור משעני ושי קפון (שגם ביים), ומככבים בה רותם סלע, יהודה לוי, ליאור רז, גל מלכה, איתי תורג'מן, מוריס כהן ונורית גלרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה