טלוויזיה

"כאן 11" בסדרה חדשה: קבלו הצצה בלעדית לפרק הבכורה

הערב (שלישי) בשעה 21:30 תעלה ב"כאן 11" סדרת הדרמה החדשה "הצבי", על עיתונו של אליעזר בן יהודה, שתשודר מיד אחרי מהדורת החדשות בערוץ. צפו בהצצה
מערכת ice |  2
כאן 11 (צילום shutterstock, freepik)
בין כל הסדרות שעלו לאחרונה לשידור ב"כאן 11", הערב (שלישי) בשעה 21:30 תעלה ב"כאן 11" סדרת הדרמה החדשה "הצבי", שתשודר מיד אחרי מהדורת החדשות בערוץ.
מדובר על דרמה תקופתית מרגשת על אהבה, עיתונות ועברית. העלילה מתרחשת בירושלים הקנאית של 1885, ומביאה את סיפורה של פרומה בת ה-21, שמתחילה לעבוד בעיתון של אליעזר בן יהודה ״הצבי״, הופכת לעיתונאית חוקרת, ומתאהבת בשפה העברית. 
 
בסדרה משתתפים: סוזנה פפיאן, אור בן מלך, ולדימיר פרידמן, מיכל שטמלר ינאי, נטע רוט, פולינה ויטורגן, יאנה פרידמן, לב לוין, גאלה קוגן ורבים נוספים. יוצרת ובמאית הסדרה: קרן מרגלית.
הפרק הראשון של הסדרה המסקרנת נקרא פרומה ציפיס. בהצצה בלעדית לפרק הראשון: אליעזר בן יהודה בוחן את רמת העברית של העלמה פרומה ציפיס והאם היא מספיקה כדאי לעבוד בעיתון? הסדרה החדשה של כאן 11 מצטרפת למספר סדרות חדשות שעלו לאחרונה בערוץ, ביניהן גם העונות השניות של טיפול זוגי, טאבו והאחוזון העליון, שהצטרפו אל מוקד 11 ועוד מספר סדרות שעלו בערוץ.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מתי יוצא פרק 3 ? (ל"ת)
    הדסה עילם 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פרק מעולה של הצבי (ל"ת)
    רוית 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור