טלוויזיה

רשת 13 תשלם פיצויים: עלי מוגרבי ישלם לקרוב משפחתו של איימן עודה

במהלך אוקטובר 2022 העיתונאי עלי מוגרבי פרסם במהדורת "שישי", אז בהגשת אילה חסון, ידיעה שבה נטען כי היועצת המשפטית לממשלה התבקשה לבדוק טענות מצד חברת ההפקות אל-ארז כלפי ח"כ איימן עודה לכאורה. קרוב משפחתו של חבר הכנסת תבע על סכום של 250 אלף שקל, אך בהסכם הפשרה התקבלו פיצויים על סך 30 אלף שקל בלבד
מערכת ice |  5
רשת 13 (צילום יחצ)
רשת 13 תשלם פיצוי בגובה של 30 אלף שקלים למפיק הטלוויזיה האשם עודה, שהוא קרוב משפחתו של חבר הכנסת מהרשימה המשותפת איימן עודה, כולל הבהרה, במסגרת פשרה בין הצדדים, וזאת לאחר שהתביעה המקורית עמדה על 250 אלף שקל.
שורשי המקרה: במהלך אוקטובר 2022 העיתונאי עלי מוגרבי פרסם במהדורת "שישי", אז בהגשת חסון, ידיעה שבה נטען כי היועצת המשפטית לממשלה התבקשה לבדוק טענות מצד חברת ההפקות אל-ארז כלפי ח"כ עודה לכאורה. 
 
מוגרבי דיווח כי חברת ההפקות טענה שח"כ עודה עמד בראש מהלכים "מתואמים ופסולים, שבסופם העבירה רשות השידור הפלסטינית לחברה שבבעלות משפחתו של ח"כ עודה את עבודות ההפקה עבור הרשות הפלסטינית". עוד נטען כי הדברים הללו "הם קצה קרחון של דרמה ענקית, שמעורבים בה כסף גדול, פוליטיקה וסקס".
האשם עודה, המפיק בחברת ההפקות ויטרין שנגדה נטענו דברים תבע רבע מיליון שקל מרשת 13 ומוגרבי עצמו, וזאת בשונה מהח"כ עצמו שכלל לא תבע. למרות טענות כאלו ואחרות, הצדדים הגיעו לפשרה כספית שעמדה על שכר הטרחה בלבד, וגם לגבי תוכן ההבהרה: "אנחנו מבקשים להבהיר כי מר האשם עודה, אשר שמו שלו לא נזכר בכתבה, לא נהנה מכל טובת הנאה שמקורה במעשים פסולים כאלה או אחרים הקשורים לפרשה, ואין למעמדו המקצועי, השירותים שהוא נותן, או כלל עיסוקיו כל קשר למעשים שעלו בכתבה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אילה חסון
    אורית 03/2024/12
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מקומה הטבעי בערוץ 14
    סגור
  • 4.
    למה איילה?
    להב נר 03/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    במקום איילה. תכתבו עלי מוגרבי וזה יחסוך לכם הרבה
    סגור
  • 3.
    יהודי מזרחי בחיים לא היה זוכה,זה רק לערבים
    כוכב צדק 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    5 4
    האשם זה כבר השם והמיגזר ברור שהשופטים עושים גלגלונים וסאלטות כדי לזכות ערבים בכל האיפה האפליו.ת הגזענות ואי צדק כלפי יהודים זועקק לשמים יתחשבן
    סגור
  • 2.
    עלי מוגרבי לא איילה חסון (ל"ת)
    אני 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 1.
    אם הם לא יתגייסו גם אנו נלך לכלא ולא נתגייס
    הפראיירים 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    7 2
    שלוש שנים סדיר פלוס שירות שנים של מילואים, זה נטל אדיר, הם המשתמטים, גרמו לכך שכבר מזמן למדו מהם להתחמק מהצבא.עובדה שרוב העם לאמתגייס.
    סגור