טלוויזיה

עזיבה מפתיעה בקשת 12: מי עובר לישראל היום?

קבוצת "ישראל היום" מודיעה על מינויו של מתן חביליו לעורך האתר ויישומון "ישראל היום". עמר לחמנוביץ, העורך הראשי של ישראל היום: " המינוי הוא חיזוק משמעותי כחלק מהמשך ההתעצמות של מערך הדיגיטל של המערכת. 'ישראל היום' ימשיך להוביל בסיקור החדשות בישראל בפרינט ובדיגיטל"
מערכת ice | 
בניין קשת (צילום Magma Images)
חיזוק גדול ל'ישראל היום'. מתן חביליו בן ה-38, מונה הבוקר (שלישי) לעורך אתר ויישומון ׳ישראל היום׳. המינוי מגיע כחלק מהעמקת והרחבת הפעילות של הקבוצה גם בפלטפורמות הדיגיטל.
מתן, שמגיע מ״קשת״, החל את דרכו העיתונאית בשנת 2011 כמפיק בתוכנית הבוקר של שידורי קשת בערוץ 2, ב-2014 עבר לחדשות 2 ושימש שם כמפיק מבצעים של המהדורה המרכזית. לאחר מכן הגיע לדסק חדשות 2 אונליין שלימים הפך ל-N12, שם כיהן במספר תפקידים, בהם עורך חדשות, עורך עמוד הבית וכתב, והיה חלק מצוות העורכים בהקמת המותג N12.
 
בשנת 2019 מונה חביליו לראש מערך תקשורת שיווקית של מועדון הכדורסל הפועל ירושלים. בשנת 2021 חזר לקשת דיגיטל על מנת להקים את זירת העסקים N12 Business ושם שימש כעורך ראשי. במסגרת התפקיד, יזם והקים את אחד מהפודקאסטים המצליחים בישראל "ההחלטה" עם דובי פרנסס

צילום: הגר בדר
העורך הראשי של "ישראל היום" עמר לחמנוביץ בירך ואמר: "הצטרפותו של מתן חביליו היא חיזוק משמעותי להתפתחות הדיגיטלית של ׳ישראל היום׳. מתן מביא איתו ניסיון וערכים שיחזקו מאוד את הקבוצה שנבנתה במערכת. ׳ישראל היום' ימשיך להוביל בסיקור החדשות בישראל, בדיגיטל ובפרינט".
עורך האתר החדש של "ישראל היום" מתן חביליו אמר: "אני רוצה להודות לאנשים המדהימים בקשת 12 במקום שהיה עבורי בית. אני מתרגש לקראת האתגר החדש להוביל את אתר ישראל היום כחלק מהכניסה והחיזוק של הפעילות של הקבוצה בדיגיטל. תודה לעמר לחמנוביץ ואורי דגון על האמון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה