טלוויזיה

כאן 11 חוגגת את טירוף סדרת הילדים: יותר מ-13.5 מיליון צפיות

סדרת הילדים "כראמל" סיימה השבוע עונה שלישית ואיתה מתפרסמים נתוני הרייטינג המרשימים שלה. על פי הנתונים, רק הבוקר קטפה הסדרה יותר מ-13.5 מיליון צפיות בדיגיטל
מערכת ice | 
כראמל כאן 11 (צילום קרדיט: מיכה לובטון)
סדרת הילדים המדוברת "כראמל" הפכה לשם דבר בקרב הצופים הצעירים בישראל. תוכנית הטלוויזיה שמבוססת על סדרת הספרים המצליחה, "כראמל", סיימה את העונה השלישית עם נתונים מרשימים ביותר. רק הבוקר, קטפה הסדרה מעל 13.5 מיליון צפיות בפלטפורמת הדיגיטל של כאן 11
למי שאינו מכיר, כראמל הינה סדרת טלוויזיה לילדים ונוער, המבוססת על סדרת הספרים המפורסמת של מאירה ברנע-גולדברג. אותה סדרת ילדים ונוער שודרה לראשונה בחודש ינואר בשנת 2022 בערוץ כאן חינוכית. סיום העונה השלישית של הסדרה המדוברת גרמה ללא מעט ילדים למרר בבכי בשל הסוף הטרגי. 
נראה כי כאן 11 קוטפת הישג מרשים בגזרת הרייטינג בזכות אותה סדרת ילדים ונוער. כהרגלו, פועל תאגיד השידור הציבורי באופן נחוש להעלאת אחוזי הצפייה בתוכניות הטלוויזיה השונות.
כזכור, בחודש פברואר האחרון דווח כי מי שאחראי על ניהול לוח השידורים של הערוץ הוא שחר להב רז אשר מונה לתפקיד הפרוגרמר של כאן 11. במסגרת תפקידו, להב רז יהיה אחראי על תכנון, תעדוף, שיבוץ שידורים, תשדירי פרומו ותשדירי חסויות בערוץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה