טלוויזיה

מינוי נוסף ב-i24NEWS: זה העיתונאי שמצטרף לערוץ החדש

השקת הערוץ צפויה להתקיים בחודשים הקרובים. בינתיים ממשיכים בערוץ, תחת ניהולו של מנכ"ל חדשות 13 לשעבר ישראל טויטו, בגיוסי הטאלנטים שימלאו את תפקידי המפתח בערוץ
שירה יום טוב |  2
חגי גולן (צילום יורי סקוירסקי, i24NEWS)
ערוץ החדשות החדש i24NEWS שמתגבש בימים אלה וצפוי להתחיל את שידוריו בחודשים הקרובים, מודיע על פנים נוספות יצטרפו לפאנל המרכזי, עם מינויו של חגי גולן לשורת הפרשנים בערוץ.
גולן היה ממקימיי עיתון גלובס ובשנת 1997 מונה לעורך הראשי של העיתון, תפקיד אותו מילא עד 2017. במסגרת תפקידו, עמד גולן בראש מערכת העיתון והאתר, הוביל את ועידות העסקים של גלובס בהן גם שימש מנחה ומנהל תוכן, וכתב טורים וניתוחים כלכליים.
בשנים האחרונות הגיש גולן תוכנית רדיו כלכלית ב-103FM וכן את הפודקסט המצליח "עושים עסקים" ברשת "עושים היסטוריה". כעת הוא מצטרף לשורת הגיוסים בערוץ, והוא יהיה הפרשן הכלכלי של i24NEWS בעברית.
במקביל נמשכים כל העת הגיוסים לקראת השקת הערוץ החדש, שצפוי לעלות לאוויר בחודשים הקרובים. לאחרונה הודיעו בערוץ על שורת מינויים, בהם מירי מיכאלי שנבחרה להוביל את המהדורה המרכזית כמגישה הראשית, אורן וייגנפלד שיגיש את מהדורת מוצ"ש, ניב גלבוע ואורי קואל שיגישו תוכניות בערוץ וכן מונו כתבים במגוון תחומים. i24NEWS בעברית יהיה ערוץ החדשות הראשון בישראל שישדר חדשות ואקטואליה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. הערוץ מצטרף לערוצי i24NEWS באנגלית, צרפתית וערבית, הפועלים מאז שנת 2013.
 
חגי גולן התייחס לתפקיד החדש ומסר, "אני שמח ונרגש להצטרף לערוץ החדשות החדש של i24NEWS ובטוח בנחיצותו של ערוץ חדשות מקצועי ונטול פנויות שכזה בשוק הטלוויזיה בישראל".
ישראל טויטו הגיב למינוי ואמר, "חגי גולן הוא מבכירי העורכים הכלכליים בישראל, עם ניסיון עשיר, יכולות ניתוח מעולות ותובנות מרתקות שייתנו ערך לצופים ויוסיפו רבות לתכנים שנציע בערוץ החדש".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מנהל תוכן ? כמה קישקושים נקשרים בשמו של איש אחד
    רובי 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחחחחחח להתגלגל מצחוק. הוא גם ערך את האינציקלופדעה העברית, והמציא את מילון אבן שושן.
    סגור
  • 1.
    חגי גולן? הצחקתם. הוא עצמו לא מאמין לסופרלטיבים
    הרצל יצחקי 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוצאת אותו מהנפטליין? זאת הרי בדיחה. הוא הקים או ייסד את גלובס? אתם רצינים… חחחח
    סגור