טלוויזיה

בדרך למסך שלכם: איך ייראה הערוץ החדש של i24NEWS?

כסא מגישת המהדורה המרכזית כבר אויש, וכך גם כתבי המערכת. ערוץ i24NEWS מתחיל לגבש צורה לקראת השקה בחודשים הבאים
שירה יום טוב |  5
ערוץ i24 (צילום freepik, ויקיפדיה)
רשת i24NEWS, השייכת לאיש העסקים היהודי, אחד מעשירי תבל פטריק דרהי, הודיעה בתחילת ינואר על כוונתה להשיק ערוץ חדשות חדש בעברית שישדר מישראל. הערוץ החדש מצטרף לערוצי הקבוצה באנגלית, צרפתית וערבית, ויספק לצופים בישראל עדכוני חדשות ודיווחים שוטפים לצד תוכן אקטואלי מגוון, 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. הערוץ ינסה לתפוס מקום בשורת ערוצי הברודקאסט המצומצמת שקיימת בישראל, שרק לאחרונה הצטרף אליה ערוץ 14.
ההחלטה להשיק את i24NEWS בעברית מגיעה בתום תקופה ארוכה של מחקרי שוק ופיתוח, על בסיסם יבנה הערוץ החדש בהתאמה לקהל הישראלי. i24NEWS בעברית יהיה ערוץ מסחרי מבוסס פרסומות, ויהיה זמין בחינם לכל פלטפורמות ה-OTT והדיגיטל בישראל.
 
בשבועות האחרונים, הנהלת הערוץ מעלה הילוך במינויים וליהוקים ומתחיל להתגבש הצוות שיהווה את ה-DNA של הערוץ החדש. ישראל טויטו, אשר שימש בעבר מנכ"ל חדשות 13, מונה למנהל והעורך הראשי של i24NEWS בעברית. ישראל טויטו החל את דרכו בתקשורת ב׳חדשות 10׳, שם שימש עורך בכיר במגוון תוכניות, והתקדם עד לתפקיד עורך המהדורה המרכזית. ב-2018 מונה טויטו לסמנכ"ל התוכן של חדשות ​13 והוביל את הליך המיזוג עם רשת. ב-2019 מונה למנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 13.
לפני שבועיים נודע כי מירי מיכאלי תוביל את המהדורה המרכזית של i24NEWS בעברית ותהיה המגישה הראשית. עוד נודע כי העיתונאי אורן וייגנפלד, לשעבר מגיש "מהדורה ראשונה" בחדשות 12, יהיה ממגישי המהדורה ומגיש מהדורת מוצ"ש. ניב גלבוע ואורי קואל, יגישו תוכניות בלוח השידורים המתגבש.
לנבחרת הכתבים גויסו דור כהן ככתב צבאי, נדב אלימלך ככתב פוליטי, סיון סיסאי כתבת התרבות, לי עייש ככתבת פלילים ומשטרה, ספיר לוי ככתבת הצרכנות, ולתפקיד כתב הדתות ייכנס קובי דהן.
אמנם לא מדובר עדיין בסגל מלא בערוץ, אך יחד עם זאת שורת הגיוסים כבר מעניקה לערוץ החדש צורה וצבע בייחוד לאור התרחבות דסק הכתבים בשבוע האחרון, ומינוי המגישים הראשיים.
נציין כי מבחינה רגולטורית, עדיין לא כל הקצוות להקמת הערוץ סגורים, והחברה עדיין לא קיבלה אישור לשדר באפיק רשמי, הגם שאפיק 24, שסביר שברשת מעוניינים לשים עליו יד, משדר כיום את ערוץ המוזיקה והבידור 24 של טלעד.
בימים אלו רשת i24NEWS מרחיבה את מתחם השידורים בנמל יפו ובונה אולפן רביעי אשר ישמש את הערוץ החדש. האולפן החדש יכלול טכנולוגיות שידור מתקדמות ואמצעים ויזואליים חדשניים.
רשת i24NEWS הושקה ביולי 2013. ל-i24NEWS 3 ערוצי חדשות בינלאומיים ב-3 שפות: אנגלית, צרפתית וערבית, המשדרים חדשות המתמקדות בישראל, במזרח התיכון ובאירועי החדשות הגדולים מכל רחבי העולם. אולפני הערוץ הראשיים ממוקמים בנמל יפו. עם השנים פתח הערוץ אולפנים ונקודות שידור נוספות. ערוצי i24NEWS באנגלית, צרפתית וערבית, זמינים כיום לצפייה בכל הפלטפורמות המובילות בישראל.
מפרוץ מלחמת ״חרבות ברזל״ ב-7.10 מתמקד הסיקור בערוצי i24NEWS באירועי המלחמה. נבחרת החדשות של i24NEWS באולפן, לצד פרשנים בכירים ובשילוב כתבים הפרוסים מצפון ועד דרום, מביאה את כל העדכונים על התפתחויות המלחמה לצופים ברחבי העולם. כיום זמינים ערוצי i24NEWS לצפייה בקרב כמיליארד בתי אב.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מה מספר הערוץ בהוט?
    אילנה 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה רואים אותם בהוט?
    סגור
  • 4.
    רק 14
    יאיה 03/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק ערוץ 14
    סגור
  • 3.
    ערוץ 24
    ינון מגל 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הלך על ערוץ 13 זהו גמרו עליו
    סגור
  • 2.
    סורי אחים שלי אני רק על ערוץ 14 כי זה הערוץ האמת ואמיתי
    סורי 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    במדינה וכל שאר הערוצים שקרנים ולא אמינים אז סורי חבל לכם על הזמן עם הערוץ החדש
    סגור
  • 1.
    אין עוד מלבדו
    ליסי 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין הבדל בינם לבן ערוץ 13 כי כולם מערוץ השמאל
    סגור