השוק

פטריק דרהי מזהיר: זו ההשפעה של המלחמה על HOT

אלטיס אינטרנשיונל, החברה של פטריק דרהי שמחזיקה בחברת התקשורת HOT מזהירה בדו"חות הכספיים שפרסמה כי התוצאות של HOT יפגעו משמעותית בגלל המלחמה, אבל היא אינה יכולה לכמת כרגע את עוצמת הפגיעה
מערכת ice | 
פטריק דרהי (צילום Jeremy Barande / Ecole polytechnique)
אלטיס אינטרנשיונל, החברה של פטריק דרהי שמחזיקה בבעלות על חברת התקשורת HOT מזהירה כי התוצאות של חברת התקשורת HOT נפגעו משמעותית בגלל המלחמה. בשלב הזה אלטיס אינה יכולה לכמת את עוצמת הפגיעה אבל כבר כעת ברור לה שהביצועים של HOT נפגעו.
מהדו"חות של החברה עולה כי HOT נאלצה לעצור את הגביה והחיובים לשורה ארוכה של לקוחות בדרום הארץ ובצפונה בגלל המלחמה וזה יוצר לה בור לא קטן בסעיף ההכנסות. בנוסף אמרו בחברה כי לקוחות הפוסטפייד (Post Paid) בסלולר ירדו כמו גם ההכנסות משירותי נדידה. כל זה פוגע בהכנסות הקבוצה.
 
צריך לזכור חלקה של HOT בהכנסות של אלטיס הוא יותר מ-20% ומכאן החשיבות לביצועים של HOT עבור הקבוצה. אלטיס נמצאת בתהליך של הפחתת חוב באמצעות מימוש נכסים כשהחוב הכולל של הקבוצה עומד על כ-60 מיליארד דולר, חוב שנצבר כתוצאה מרכישות אגרסיביות שבציעה הקבוצה.
באופן עקרוני HOT לא מפרסמת את הדוחות הכספיים שלה ומכאן שאין די מידע כדי לדעת מה מצבה האמיתי כך שלא נותר אלא להתבונן בדוחות אלטיס כדי להבין את מצבה של הקבוצה. HOT נחשבת לאחת מחברות התקשורת הגדולות בישראל והחשובות בישראל ומכאן החשיבות בסיקור השוטף שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה