טלוויזיה

עקף את "הזמר במסכה": הריאליטי החדש של קשת מתפוצץ

הפורמט ההולנדי שאמור היה להתחיל את שידוריו בקשת 12 מיד אחרי חגי תשרי, רושם הצלחה מסחררת ברחבי העולם, ומגיע לראש דירוג התוכניות היוקרתי
שירה יום טוב | 
הבוגדים (צילום קשת 12)
"הבוגדים", היתה צפויה להתחיל את שידוריו בקשת 12 מיד עם פתיחת עונת שידורי הסתיו, ועם פרוץ מלחמת חרבות ברזל, הוקפאו השידורים וטרם הוחלט מתי לשדר את עונת הבכורה של הפורמט בישראל, כעת הפורמט ההולנדי הוכרז כריאליטי הטוב ביותר לשנת 2023.
ליהוקי תוכנית הריאליטי החדשה של קשת 12, שאמורה היתה להתחיל את שידוריה אחרי החגים, נחשפו כבר בימים שקדמו לתאריך ההשקה המיועד, אך נכון לעכשיו, שידורי העונה בהקפאה וטרם הוחלט מתי יעלו למסך. כעת על פי הדוח השנתי של 7k - מכון מחקר הטלוויזיה החשוב בעולם, הפורמט הוגדר כפורמט הריאליטי המצליח ביותר בעולם, לפי פרמטרים שונים שכוללים בין היתר את שקלול נתוני הצפייה במדינות המשדרות ומספר הזיכיונות לשידור והפקה ברחבי העולם.
הריאליטי "הבוגדים" כבש את ראש טבלת התוכניות המצליחות ביותר בעולם עם גרסאות ב-21 מדינות ברחבי העולם ועוד 9 שמתוכננות לעלות השנה, ביניהם גם בישראל בהנחיית אסי ורותם.
״הבוגדים״ עוקפת את ״הזמר במסכה״ שהייתה בראש הטבלה 4 שנים ברציפות, וגם כאן בישראל הובילה באופן משמעותי את קטגוריית הריאליטי. הגרסה הישראלית תכלול 20 משתתפים שישחקו יחד את משחק "הרוצח"/"העיירה" המוכר בפורמט טלוויזיוני ייחודי שמקורו בהולנד, ותימשך 11 פרקים.
קשת 12 פרסמו בעבר רשימה ראשונית של חלק מהשמות שייכנסו יחד לטירה למשך שבועיים ויתמודדו על פרס הניצחון אותו ישיג האחרון שיצליח להשיג את אמונם של חבריו למשחק.
בין המשתתפים שר התיירות לשעבר ואיש העסקים יואל רזבוזוב, בן 43 מנתניה. יפתח (יפתי) קרזנר, בן 38 מתל אביב. בעלים של חברת הייטק, זמר יוצר ומנחה "ערוץ הילדים" לשעבר. אור ברק, בן 26 מפתח תקווה. יועץ ודובר פוליטי של ח"כ טלי גוטליב. ליה פלוס דומב, בת 50 מכוכב יאיר. ד"ר למשפטים ועורכת דין פלילית. מלכה לוי אליהו, בת 72 מנס ציונה. פנסיונרית. ריי אביטן, בת 24 מתל אביב. דוגמנית.
מדובר בגרסה ישראלית של הריאליטי ההולנדי 'The Traitors', וכרגע כל מה שידוע על הפורמט הוא שמשתתפים בו סך הכל 20 מתמודדים המכונים "נאמנים", וביניהם נמצאים "הבוגדים", שהם למעשה קבוצת מתמודדים שנבחרה על ידי המארח, שמטרתה לחסל את הנאמנים ולתבוע את הפרס לעצמם.
 הצצה ל"הבוגדים" (קרדיט קשת 12)
 
אם המתחרים הנאמנים יחסלו את כל הבוגדים, הם חולקים את הפרס, אבל אם יש בוגדים שיצליחו עד הסוף, הם גונבים את הכסף. מדובר בריאליטי חברתי שמקורו בהולנד ובשנה האחרונה הפך לאחד הפורמטים החדשים והמדוברים ביותר בעולם. 
ביוני האחרון הסתיימו הצילומים, שהתקיימו בטירת הענק שנראית בפרומו. הפורמט דוגר עד כה בהצלחה במדינות רבות ובהן אוסטרליה, ארצות הברית ובריטניה, וייתכן שהפורמט יצליח לסקרן גם את הצופה הישראלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה