טלוויזיה

אברי גלעד חושף: "בדקו רשתות חברתיות של משפחות שכולות"

אברי גלעד חשף הערב במסגרת תוכניתו המשותפת עם ארז טל, כי האחראים על טקס המשואות הורו בימים האחרונים לבדוק רשתות חברתיות של משפחות שכולות בכדי להבין אם השתתפו בהפגנות. ארז טל: "זה חמור מאוד, הייתי בודק את זה"
רוני שיינר | 
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
היום (שני) התקבלה הודעה מטעם מערך טקס המשואות ובה נכתב כי השרה מירי רגב, הממונה על הטקס, החליטה כי הטקס יתקיים השנה ללא קהל ויצולם מראש. 
לפני זמן קצר התייחס לדברים אברי גלעד, במסגרת תוכניתו המשותפת עם ארז טל בקשת 12. גלעד חשף כי בידיו מידע לאירועים שהתרחשו בימים האחרונים "מאחורי הקלעים", תחת ניצוחן, כביכול, של ח"כ רגב ואשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. 
 
אברי: "מה חשבת על זה שהודיעו היום שלא יהיה קהל בטקס המשואות?". 
ארז: "חבל. אין קורונה עכשיו, אין איזו מגיפה. יש קצת חילוקי דעות, אבל טקס משואות בלי קהל?". 
אברי: "מה יותר גרוע, טקס בלי קהל, או טקס עם קהל שקורים בו דברים בלתי חגיגיים, נקרא לזה ככה?". 
ארז: "תשמע, אני חושב שטקס המשואות צריך לקרות, המדינה קורית וקיימת וחיה. כי היו גם קולות שאמרו בואו נבטל את הטקס בכלל. צריך לקרות טקס, הוא צריך להיות שונה, הוא צריך להיות אחר".

ארז טל ואברי גלעד בתוכניתם המשותפת בקשת 12 (צילום מסך)
אברי: "אני משתדל לקדם שיח של אחדות. אני חושב שאחדות צריכה להיות אחדות בלב ולא צריכה להיות אחדות כפויה, כמו בצפון קוריאה למשל. בימים האחרונים אני שומע, לפני שהחליטו לא להזמין קהל לטקס, שבודקים ברשתות החברתיות של אנשים שאמורים להיות בקהל אם הם היו במחאה". 
ארז: "מי בודק?".
אברי: "מי שאחראי על הטקס". 
ארז: "מי שבודקת". 
אברי: "מי שבודקות, אם יותר לי". 
ארז: "זה מוצק מה שאתה אומר? כי זה חמור מאוד". 
אברי: "לא רק את זה אני שומע, ואת זה אני שם בסימן שאלה למרות שאני יודע את זה בוודאות, שבודקים גם את הרשתות החברתיות של משפחות שכולות של חיילים שנפלו. לראות האם יש סיכוי שיצעקו בטקס". 
ארז: "הדבר הזה חמור מאוד והייתי בודק את זה". 
אברי סיים במסר אופטימי: "עוד נזכה לחגוג ימי עצמאות בשמחה, באחדות, בלי לפחד מאף אחד בקהל, בלי שאף אחד בקהל ירצה בכלל למחות על משהו. כולם יגידו שיר הלל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה