טלוויזיה

הדרמה של קשת 12 יוצאת לדרך: אלה השחקנים שישתתפו

סדרת מקור חדשה של קשת 12 יוצאת לדרך לשלב הצילומים וצפויה לעלות לשידור בהמשך השנה. בקאסט השחקנים לא מעט שמות מפתיעים בהם שי אביבי וחיים כהן שיככב לראשונה על המסך כשחקן
שירה יום טוב |  2
מפיקת החתונות קשת 12 (צילום אורטל דהן זיו)
הדרמה החדשה של קשת 12, "מפיקת החתונות" שצפויה לעלות לשידור בהמשך השנה, מתקדמת עוד שלב בדרך למסך וצילומי הסדרה יוצאים לדרך. מדובר בקודמיה רומנטית בכיכובם של עדי חבשוש ותומר קאפון מבית יוצרי "השיר שלנו" שבמרכזה עומדת דמותה של מפיקת חתונות שמחכה לאחד שלה.
מסקרן במיוחד ליהוק השחקנים לסדרה, כאשר בתפקיד הראשי זוכת רוקדים עם כוכבים עדי חבשוש, ולצידה אחרי תקופה ארוכה שנעדר מהמסך הישראלי, תומר קאפון, שבשנים האחרונות התרכז בקריירה הבינלאומית שלו. קפון כיכב בעבר בלא מעט סדרות וסרטים ישראלים פרץ בעיקר בתפקיד הראשי שלו ב"תאג"ד", אך בשנים האחרונות שילב גם קריירת משחק בינלאומית וזכה להצלחה בתפקידו בסדרת גיבורי העל של אמזון, "The Boys".
לא מעט שמות מסקרנים צפויה סדרת הדרמה החדשה של קשת 12, "מפיקת החתונות" לאחד על מסך אחד. בשבועות האחרונים דווחו מספר שמות שירכיבו את קאסט הסדרה שכולל את חיים כהן, אורנה בנאי, תומר קאפון, שירה נאור ועדי חבשוש וכן שי אביבי. אביבי ישחק את אביה של שירה נאור בקומדיה הרומנטית ונאור עצמה תגלם את הנמסיס של חבשוש. 

עוד ליהוק מסקרן הוא השף חיים כהן שבדרך לעשות היסטוריה בקריירה הענפה שלו. שופט 'מאסטר שף' בן ה-64 מגיע לעולם המשחק ויגלם את אביו של תומר קאפון בסדרה רומנטית קומית חדשה בקשת 12, בה תככב זוכת 'רוקדים עם כוכבים' עדי חבשוש.
 
לצדו של כהן, אורנה בנאי תגלם את אמה של חבשוש. הסדרה אמורה לעלות בהמשך 2024 לאוויר בערוץ, כאשר היא נכתבה על ידי יוצרי 'השיר שלנו', שתספר את סיפורה של מפיקת חתונה שמחכה לאחד שלה.
שחקנים נוספים שנמנים בקאסט הם אושרי כהן, תמיר בר ורוני הרמן שיגלמו את הגברים שמתחרים על לבה של חבשוש.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עדי חבשוש
    סוארייה 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רג בגלל שעדי חבשוש משתתפת כדאי לחכות ולצפות בסידרה. גדולה מהחיים. עדי אוהבים אותך מלא.
    סגור
  • סתמי יביביסטיט שכמוך
    יוני המתקפל 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 4
    פויה, ילדה רעה
    סגור