טלוויזיה

תוכנית בישול חדשה בקשת 12: זו הדוגמנית שתככב בה

כוכבת הריאליטי והדוגמנית שכבר ראיתם על המסך בתוכנית בישול, בדרך להוביל תוכנית בעצמה. התוכנית שתעלה היום בקשת 12, תמלא את הרצועה שבין תוכניות הבוקר לפרה טיים
שירה יום טוב |  1
שמחה גואטה (צילום טוהר טויטו יחצ)
הדוגמנית והשחקנית שמחה גואטה, בתו של הח"כ יגאל גואטה, כבר כיכבה יחד עם אביה במטבח המנצח, ואף הביאה את הניצחון בגמר, וכעת היא מובילה תוכנית בישול משלה בקשת 12.
מדובר ברצועת הבוקר המאוחרת, אחרי תוכניות האולפן. באותה משבצת שעמדו כבר שפים רבים עם תוכניות בישול לטובת קהל הצופים שבבית. לא מדובר בתחרות ריאליטי כמו בפריים טיים, אך לחלוטין במשבצת מכובדת.
גואטה כתבה בפייסבוק על התוכנית שעולה היום, "מתרגשת לספר לכן שמחר עולה התוכנית בישול הראשונה שלי 'שמחה במטבח' בשעה 11:00 בבוקר בערוץ 12. תבואו כי יהיה טעים וקל להכנה כמו שאני אוהבת. אתן כותבות לי בלי סוף שמחה מתי מתכונים ?מתי סדנאות? מתי תוכנית בישול?
 
"אז מחר תוכנית בישול שנשתדל לעשות לכן קצת טוב על הלב בתקופה הזאת כי במיוחד בתקופה הזאת הפסיכולוג שלי לפחות זה המטבח הבישול האפייה עוצר את המחשבות והתחושות לפעמים ולפעמים מריח רק זיכרונות אז יש לנו דייט מחר ב11:00 בבוקר תביאו סינר סתם נראה לכן אני מרוקאית שמבשלת נקי לא צריך סינר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דוגמנית? ?????????? (ל"ת)
    ברק 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור