מדדים ומחקרים

נמצא המקום בו נחצה ים סוף? זה המחקר שפורסם לראשונה

עמותת Doubting Thomas Research טוענת כי היא מצאה את המקום בו בני ישראל חצו בעת שברחו מצבא מצרים. ע"פ המחקר, הם עברו מנואיבה שבמצרים, דרך מפרץ אילת, אל אל ג'בל אל לווז הנמצא בערב הסעודית אשר נטען כי הוא הר סיני
מערכת ice | 
הים האדום (צילום פלאש 90/ יהודה בן יתח)
כולנו למדנו על סיפור יציאת מצרים כבר מגיל צעיר, אשר כלל בתוכו את התיאורים על איך משה הוביל את בני ישראל כאשר ברחו מצבא המצרים אשר כלל מאות מרכבות וכלי נשק. בנקודה מסוימת אלוהים הורה למשה להטות את המטה שלו על ים סוף, והרוח הדפה את מי הים ויצרה כמעין "חומת מים" אשר אפשרה לעם ישראל לעבור בינה. אמנם לסיפור הזה אין הוכחה מדעית שמאששת אותו, אך מחקר חדש שדווח ב"דיילי סטאר" הבריטי, דיווח כי נמצא המקום המדויק בו עבר עם ישראל.
עמותת Doubting Thomas Research טוענת כי בני ישראל עברו בנואיבה דרך מפרץ אילת אל ג'בל אל לווז הנמצא בערב הסעודית, אשר נטען כי הוא הר סיני. עוד נכתב במחקר: "בנקודה הזאת בני ישראל נתקעו, עם הרים משני הצדדים, הים האדום מולם וצבאו של פרעה מאחוריהם. באופן מדהים, קיים נתיב מעבר מתחת למים ממצרים לערב הסעודית שרוחבו כ-13 ק"מ, מה שיכול לאפשר ל-3 מיליון הנפשות לעבור דרכו בבטחה. הדרך אינה תלולה מדי ובני ישראל יכלו לעבור דרכה בקלות אם הים נחצה לשניים".
 
כמו כן, החוקרים מאמינים כי צורת האלמוגים אשר נמצאים באזור מזכירים מבנים של מרכבות צבא פרעה לאחר שאלו שקעו. כמו כן, בג'בל אל-לווז נמצאו ציורי מערות ארש מזכירים את הסיפור המקראי על עגל הזהב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה