מינויים

שמחה גואטה קוטפת ג'וב חדש: זו ההצגה בה תככב

שמחה גואטה לוהקה להצגה שתעלה בפסח הקרוב "נסיך מצרים", שם תככב יחד עם חברתה הטובה אורטל עמר ועם רינת גבאי. אז כמה יעלה לכם כרטיס למופע ומי ישמש בתפקיד של כפרעה?
מערכת ice |  1
שמחה גואטה (צילום טוהר טויטו יחצ)
אין ספק שמלחמת "חרבות ברזל" שיבשה את התכניות של לא מעט הפקות ובהחלט עצרה את עולם התרבות. בעוד הפסטיגל בוטל וכך גם כל הפקות הענק לחנוכה, החג עבר, וכעת יש ניסיון לשוב לשגרה עם רעיונות חדשים, בהם גם ההצגה "נסיך מצרים".
אחרי שאורטל עמר לוהקה להצגה שתעלה בפסח הקרוב, היום (רביעי) פורסם ב"ערב טוב עם גיא פינס" כי מי שלוהקה להצגה ותככב יחד עם חברתה הטובה עמר, שכיכבה עמה גם בסדרה "גולסטאריות" בהוט היא שמחה גואטה, שתשמש כחרטומה מצרית, עוזרת פרעה.
 
ההפקה תעלה לאוויר העולם כאמור בחג הפסח הקרוב, כאשר מי שמביים את ההצגה הוא דורון מור, כאשר בתפקיד פרעה ישמש אביעד בנטור, רינת גבאי תככב בדמות של מרים, אוטל עמר תשחק כאמור את בת פרעה ושמחה גואטה, המלוהקת החדשה, שתשחק בתפקידה את העוזרת של פרעה.
ומה יהיו המחירים של המופע אתם שואלים? מחיר שוק רגיל יעמוד על 109 שקלים, מועדון טוב: 71 שקלים, מועדון שלך: 59 שקלים, פיס פלוס: 69 שקלים, ביחד בשבילך: 74 שקלים, מגה לאן: 89 שקלים, דיינרס: 84 שקלים, בחבר תוכלו לרכוש את הכרטיס הזול ביותר בעלות 49 שקלים, אשמורת: 79 שקלים ובהייטקזון תשלמו 69 שקלים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היא צריכה לשחק את הפילה או ההיפופוטם (ל"ת)
    הכי מתאים לה 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור