טלוויזיה

האח הגדול נחשף: מתי תעלה העונה החדשה ברשת 13?

תוכנית הריאליטי האהובה של רשת 13 חוזרת למסך בקיץ הקרוב, ומעלה לראשונה פרומו ראשון לקראת העונה ה-14, רגע אחרי ההשתלטות על במת פארק הירקון של עומר אדם
שירה יום טוב | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
רשת 13 משחררת היום (רביעי) את הפרומו הראשון לקראת העונה החדשה של האח הגדול. הפרומו מורכב מקטעי ארכיון קודמים של התוכנית וחוזר לדיירים ולרגעים הרומנטיים, המרגשים, הזכורים והמפתיעים שיכולים לקרות רק בלייב ורק באח הגדול. הפרומו מסתיים בשאלה "במי נתאהב הפעם".
נראה כי לא מדובר בסלוגן מקרי שנבחר, וגם לא בעיתוי מזדמן. ברשת 13 ניצלו אתמול שני אירועים שהתרחשו כדי להגביר באזז לקראת ההשקה, שביחס לפרומואים, די רחוקה. 
נזכיר כי אתמול נערכה חתונתם של שחף רז וטליה עובדיה שהכירו בתוכנית האח הגדול בעונה ה-12 שהתקיימה לפני כשנתיים. בענה ה-13 כבר ראינו שלושה זוגות שיצאו מהתוכנית, אך שחף ועובדיה הם הזוגיות הארוכה ביותר עד כה ונוסיף לכך את העובדה שמדובר בשני מתמודדים אהובים ושעובדיה למעשה היא הזוכה הגדולה של העונה שלהם.
הפצת הפרומו, מצטרפת למהלך הפתיחה של הקמפיין לעונה החדשה שהתרחש אתמול רגע לפני הופעתו של עומר אדם בפארק הירקון, בו עלו בהפתעה לבמה 16 דמויות חבושות מסיכת ראש בצורת העין המזוהה עם התכנית,  כשברקע נשמע קולו של האח הגדול שביקש מכולם "נא להתנהג בהתאם" ומיד הודיע על כך העונה החדשה תעלה בקרוב.
 

העונה החדשה צפויה להתחיל את שידוריה ביוני, אחרי שיסתימו שידורי הישרדות אליהם טס גיא זוארץ שמנחה את שתי התוכניות במשך שנים. אירוע הפתיחה צפוי להתקיים במהלך חודש יוני כך שהעונה תימשך לאורך הקיץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה