טלוויזיה

מגישת חדשות 12 מתפרקת בדמעות בשידור: "הרגשה שהכל מתרסק"

מגישת חדשות 12 קרן מרציאנו, ראיינו את הוריה של החטופה נועה ארגמני, יעקב וליאורה, ולא הצליחה לעצור את הדמעות. צפו בראיון קורע הלב ובאב, שעדיין נותר אופטימי למרות כל המכות הקשות שנחתו עליו

מערכת ice | 
קרן מרציאנו (צילום קשת 12)
133 חטופים עדיין נמצאים בשבי החמאס, כאשר בפסח אנחנו מציינים 200 ימים מאז נחטפו על ידי מרצחי החמאס. בחדשות 12 ערכו אמש (ראשון) ראיון עם הוריה של החטופה נועה ארגמני, יעקב וליאורה, שחולה במחלה קשה.
במהלך הריאיון, מגישת החדשות קרן מרציאנו שוחחה עם ההורים השבורים ולא הצליחה לעצור את הדמעות כשהיא מתפרקת בבכי מולם. יעקב סיפר על ההתמודדות הכפולה והקשה שלו: "אין ספק שזה קשה, שתי חזיתות קשות מאוד. אתה רואה שהכל מתרסק, זו ההרגשה שהכל מתרסק. היינו שלושתנו מקשה אחת, תמיד שמחנו וטיילנו וראינו ופתאום הכל מתרסק. עם כל האופטימיות שלי, כולם יודעים מה המצב של החטופים".
 
בשלב זה מרציאנו לא יכולה הייתה לעצור את הדמעות ופשוט התרקה בבכי, כטאשר יעקב ממשיך ואומר: "פתאום יש לך פחד להישאר לבד בעולם. אני מאחל לעצמי שתהיה לי המשכיות, שנועה תחזור. גם אני סומך על הקדוש ברוך הוא. קרו ניסים בעולם. לצערי אני גם מתמודד בתקופה הזו עם מותו של אחי יצחק ארגמני ז"ל, אבל אני מנסה להכיל את זה. אין לי ברירה, אלו החיים שלי, זה מה שנועד לי ועם זה אני צריך להתמודד. יהיה בסדר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה