טלוויזיה

ינון מגל בהצעה מפתיעה בשידור חי: בן כספית יסכים?

מגל דן עם עמיתו ב-103FM לגבי הטור שלו לקראת סוף השבוע ובא עם הצעה מפתיעה: "אני אכתוב לך אותו". בתגובה, בן הקריא טור שכתב בעבר
מערכת ice | 
ינון מגל, בן כספית (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הבוקר (חמישי) ‎נתיבי איילון נחסמו על ידי מפגינים בהם חלק ממשפחות חטופים, בדרישה לקדם עסקת שחרור ונגד כניסה קרקעית ברפיח. בפתח התוכנית, ינון מגל ובן כספית דנו בתכניתם ב-103FM בכך וגם התייחסו לטורו של כספית
"בן אדם נוסע באיילון, מאחר למבחן, או ניתוח, חוסמים אותו - נו באמת", אמר מגל. כספית השיב: "אתה יודע, זה הקטע של המחאות. להטריד ולהפריע לסדר הציבורי, יש 133 אנשים בתוך מנהרה, והם לא יכולים להגיע לאיילון". בהמשך הגיעו השניים לדיון על הטור העתידי של כספית לסוף השבוע. מגל הציע: "אני אכתוב לך את הטור. מה הבעיה? תן לי, אני כותב לך את הטור". בתגובה, שותפו הקריא לינון טור שכתב בעבר על ההתמודדות עם חמאס.
 
"בן, אתה היית בקונספציה, זו הקונספציה, לתת מכה לחמאס, אבל לא לכבוש את הרצועה ולא למוטט את חמאס. אתה היית בקונספציה", טען מגל. חברו השיב: "אני הקראתי טור שלם שכל בן אדם שיש לו יותר משלושה IQ מבין שאני, בשבוע השני של צוק איתן, מנסה לדרבן את נתניהו להיכנס לעזה לחלוטין. יש לי חדשות בשבילך, גם היום אני נגד כיבוש עזה. למוטט את חמאס? הוכח היום שזה עניין של שנים כי אתה עם חמש אוגדות כבר שבעה חודשים ועוד לא מוטטת". 
במהלך השיחה, מגל עוד התרעם על התגובות לדברים של השרה סטרוק וטען: "היא אמרה, הוציאו את הדברים מהקשרם. ברור שהיא מתכוונת שהעסקה מפקירה את שאר החטופים, אבל עדיין יוציאו אותה רע, למה? כי יש אנשים שתמיד יוציאו אותם רע. עבדכם הנאמן הוא אחד מהם. תמיד הכותרת תהיה שלילית, כמובן שזה תמיד על על נתניהו ככה, הוא הראשון מכולם. אין דבר אחד טוב שתקראו על נתניהו בתקשורת השמאל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה