טלוויזיה

עדן גולן מותקפת בראיון שאחרי: אלו נציגי המדינות שניסו להשפיל אותה

לאחר שעדן גולן ייצגה אותנו בחצי הגמר של האירוויזיון והשאירה אבק לשאר המתמודדים, בעיקר לאלו שלא בעד ישראל בגלוי ונכנסה לגמר הגדול בשבת, יש כאלו שלא יכלו להתנהג בצורה מקצועית בראיון שאחרי: זמרת יוון שגלגלה עיניים ועשתה את עצמה נרדמת ונציג הולנד שאף בחוצפתו הרשה לעצמו לעקוץ
מערכת ice | 
עדן גולן (צילום אינסטגרם/ עדן גולן)
אמש, (חמישי), הנציגה הישראלית לאירוויזיון עדן גולן הצליחה להדהים את הצופים והעפילה לגמר בשבת עם השיר המרגש "הוריקן". למרות קריאות ה"בוז", הזמרת האהובה המשיכה את הופעתה בצורה מקצועית ועוצמתית, עדן סיימה את הופעתה ונראתה כל התחרות מחייכת וממוקדת מטרה, מה שהעניק לה כרטיס ישיר לגמר. בין המתמודדים, היו רבים שיצאו בגלוי כי אינם תומכים בהשתתפות גולן בתחרות, ביניהם מתמודדי נורווגיה שחלפו על פני עדן כשירדה מהבמה, מתמודדי הולנד ויוון. 
על פי ערן סוויסה, בזמן שגולן ענתה על השאלות, מתמודד הולנד נצפה מכסה את הראש ועוקץ את המראיינים. סוויסה הוסיף תמונה בעמוד האינסטגרם שלו, בו רואים את קליין מתריס את גולן וכתב: "בזמן שעדן עונה על שאלה במסיבת העיתונאים, הלהבל מהולנד מכסה את הראש".
 
עוד המשיך סוויסה: "כשיסיר את הכיסוי, יגלה שהיא עקפה אותו בהימורים". כאמור, עדן נשאלה שאלה אישית מהקהל, ועוד הוזכר לה, כי אינה חייבת להגיב במידה והיא תרגיש לא בנח, מתמודד הולנד לא יכל להתאפק, הוריד את כיסוי הראש ששם כהלצה לא מצחיקה ועקץ: "למה לא?".
 
כמו כן, מי שעוד לא יכלה להתנהג בצורה מקצועית היא לא אחרת ממרינה סטי, נציגת יוון. סטי, לא יכלה וכנראה גם לא רצתה להתנהג בצורה מקצועית במסיבת העיתונאים, הזמרת הורידה את ראשה על השולחן, ניסתה להירדם, גלגלה עיניים ואף צחקה והשתעממה בזמן שגולן ענתה תשובות מקצועיות ורגישות למצב. תשובותיה של גולן עוד יותר הזיזו את נציגת יוון, שהיה נראה שהיא זזה בהתרסה בכיסא רק כדי למשוך את תשומת הלב אליה. 
 
כאמור, גולן המשיכה לייצג בצורה מקצועית גם אחרי התחרות וענתה תשובות מרגשות וחכמות במסיבת העיתונאים, מה שכנראה הפריע למתמודדים, שלא הצליחו להוציא את הזמרת משלוותה, גם שם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה