טלוויזיה

זו המחליפה של דוריה למפל במהדורה המרכזית של כאן 11

העיתונאית ומגישת החדשות הבכירה מיכל רבינוביץ' שהגישה עד כה את מהדורת חדשות השבת ופעם בשבוע את חדשות הערב מזה כארבע שנים וחצי, מקבלת את הבמה המרכזית על חשבונה של למפל שתחל בפרויקט חדש
מערכת ice |  1
דוריה למפל באולפני החדשות החדשים של כאן (צילום מיכה לובטון)
מיכל רבינוביץ' בטש, עיתונאית ומגישה בכירה בחטיבת החדשות, הגישה עד כה את מהדורת חדשות השבת ופעם בשבוע את חדשות הערב מזה כארבע שנים וחצי. קודם לכן הגישה ברשות השידור את מהדורת חדשות השבת במשך כ-6 שנים והייתה המגישה הראשית של "מבט" בשנה האחרונה לסגירת הרשות.
 
@kan_news

בכל ערב ב-19:55 - למיכל רבינוביץ' יש חדשות בשבילכם

♬ צליל מקורי - כאן חדשות
רבינוביץ׳ חתומה בשנים האחרונות על תחקירים וכתבות מגזין משמעותיות. לאחרונה חשפה את פרשת גל אוחובסקי והתקיפות המיניות - תחקיר שהצית את גל ME TOO בקהילה הגאה והוביל לפתיחת חקירת משטרה נגד אוחובסקי. לאורך השנים הובילה רבינוביץ' משדרים מיוחדים והיא אחראית לכמה מהראיונות הפוליטיים המרכזיים ששודרו בתוכניות החדשות בכאן 11. 
 
מיכל רבינוביץ׳ בטש מסרה: "זו זכות גדולה להתיישב על כיסא המגישה הראשית של השידור הציבורי, לצד צוות נפלא של נשות ואנשי חטיבת החדשות. מבטיחה שגם מכיסא זה אמשיך לקחת חלק בעשייה העיתונאית בשטח ולטפל בסיפורים החשובים, שרק שידור ציבורי חופשי וחזק, יכול להביא לצופיו".
מנהל חטיבת החדשות ברוך שי הוסיף: "מיכל מגישה מקצועית, מראיינת חדה ועיתונאית אמיצה. היא סללה את דרכה להגשת המהדורה בעבודה יסודית ונחושה, מהשטח, תוך שמירה על גב עיתונאי זקוף, צניעות ויושרה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נוימרק טובה ממנה (ל"ת)
    עריד 11/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור