טלוויזיה

כנס הקורונה: אלו העיתונאים והכוכבים שנמצאו מאומתים לנגיף

החגיגה במיאמי גרמה ללא מעט כאב ראש לקשת 12 רשת 13, ישראל היום ואפילו לקונסוליה בניו יורק, כאשר אייל קיציס, הילה קורח, בועז ביסמוט ואסף זמיר נמצאו חיוביים לנגיף. למנחה ארץ נהדרת כבר נמצא מחליף, אבל מה גרמו ההיעדרויות הנוספות?
מערכת ice |  3
אייל קיציס פרטנר (צילום פרסומת)
הכנס שהדביק את הסלבס בווריאנט אומיקרון גרם ללא מעט שינויים על המרקע ובחיים האישיים. אייל קיציס, הילה קורח, אסף זמיר ובועז ביסמוט נדבקו בקורונה לאחר שלקחו חלק בכנס IAC במיאמי, ארצות הברית.
בקשת החליטו כאמור לשדר השבוע כרגיל את ארץ נהדרת בפעם השנייה בלבד בתולדות התכנית, כאשר הפעם האחרונה שקרה הדבר הייתה ב-2012, אז החליף אותו טל פרידמן כמנחה תוכנית הסאטירה בעונתה התשיעית.
 
לאחר שעות ספורות, בקשת 12 הוחלט כי המחליף שלו יהיה המנחה של הזמר במסכה ומונית הכסף, עידו רוזנבלום, שארץ נהדרת לא זרה לו לאחר שהשתתף בה מספר פעמים כאורח במערכונים שונים.
הילה קורח הייתה אמורה לחזור לישראל כדי להנחות את התכניות בסוף השבוע ברשת 13, אבל כעת משהיא מאומתת, היא תצטרך להישאר בביתה בימים הקרובים ובמערכת יבדקו את מצבה בהמשך, כמו העורך הראשי של ישראל היום בועז ביסמוט שגם כן נמצא חיובי ויישאר בביתו כאשר לא נכח במערכת או באולפנים בסופ"ש האחרון.
מאיה ורטהיימר ובתו של זמיר, אסיה, היו אמורות לטוס לראשונה לארצות הברית ולחבור לראשונה לקונסול ישראל בניו יורק, אך כעת חוששת אשת העסקים והתקשורת לעשות זאת לאור התפשטות הקורונה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שידבקו כל המדביקים
    בלולו 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שידבקו ויעופו לנו מהעניים עדת מלעיגים .
    סגור
  • 2.
    בכלי התקשורת חגגו על
    טומי 12/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הטיסה של משפחת בנט לחו״ל,צביעות היא מחלה בתקשורת הישראלית.
    סגור
  • 1.
    אני ראיתי את קיציס מתהלך בכנס בלי מסיכה אז למה הוא ציפה
    חגית 12/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שהוא לא יידבק? ואיזה חוסר דוגמא אישית
    סגור