טלוויזיה

רן שריג תוקף: "ליברמן שר אוצר חסר חמלה ודורסני"

התסריטאי והשחקן רן שריג יצא במתקפה נגד הממשלה ומכתבים שקיבלו העצמאים בנוגע להחזרי המענקים של הקורונה. שריג תקף: "ממשלה הזאת קרה ויקרה. ועל זה תיפול"
מערכת ice |  5
רן שריג (צילום מסך רשת 13)
התסריטאי והשחקן רן שריג יצא היום (שני) נגד הממשלה. הסיבה לביקורת של שריג, היא המכתבים שהעצמאים מקבלים על החזרת מענקי הקורונה מהגלים הקודמים או יותר נכון התזמון של אותם המכתבים. 
שריג כתב היום בדף הטוויטר שלו: "התזמון הזה, של יוקר מחיה פסיכי, גל חמישי בפתח, ובעוד רוה"מ מעביר את המגזר הציבורי לעבודה מהבית בסבבה כי המשכורת דופקת, עצמאים מקבלים מכתבים מהמדינה שמבקשים החזרי מענקי קורונה מהגלים הקודמים, הוא אחד יותר מדי. ממשלה הזאת קרה ויקרה. ועל זה תיפול".
 
העיתונאית טליה לוין מ"מעריב" הגיב לשריג כי: "החזרי המענקים זה אחד הדברים האכזריים שהמדינה הזו עשתה". כשנשאלה "אז בעצם מי שלא משך מענק ולא 'עיגל פינות' נדפק? למה לא להחזיר אם לא מגיע לך לקחת?" לוין השיבה: "לא. כי יש כאלה שנדפקו ב 23.5% ולא ב 24 והם צריכים להחזיר…זה לא שלא מגיע, זה שהקריטריונים שרירותיים ואכזריים. תכלס בסוף מי שנפגע הם העצמאים הקטנים, הפרילנסרים, אלה שבאמת צריכים את ה 7000 שקל".
בהמשך שריג קיבל תגובות תגובות נוספות והשיב לחלקן. באחת התגובות שרית תקף את שר האוצר אביגדור ליברמן. שריג תקף: "לא זוכר שר אוצר חסר חמלה ודורסני כמו ליברמן הרבה מאוד שנים".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הוא צודק! ליברמן הזה אכזרי חסר חמלה. העלה את השתייה המת (ל"ת)
    השתיה עלתה ל10 שח מ6 08/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    השמאל התל אביבי מקבל בומרנג לפרצוף
    דן 08/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כשביבי היה בשלטון הם שכחו שהשר כץ יזם מענקים לעצמאים שספק אם ליברמן היה יוזם. אצל ביבי אין גן עדן לכולם אבל גם אין עושק ואין עוול. לא כמו ליברמן שדואג רק למגזר שמצביע עבורו. הוא לא סופר מיעוטים.
    סגור
  • 3.
    ליברמן לא שכח את עברו הקומוניסטי
    אופיר 12/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שרי אוצר ידועים ככשלון. ליברמן מנסה בכח ובברוטליות להוכיח שהוא הראשון שהבייא הצלחה וכסף למדי ה. וזאת על ידי אכזריות ומיסים דורסניים
    סגור
  • 2.
    רצית שינוי? רקדתם בגשרים? היסתתם והתפרעתם? תאכלו אותה (ל"ת)
    שקט! 12/2021/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    סוף סוף משהוא מהשמואלנים גם שם לב (ל"ת)
    א 12/2021/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור