טלוויזיה

רפי רשף ייעדר מהמסך השבוע וזו הסיבה

המנחה ומגיש התכניות הוותיק של קשת 12 נדבר בקורונה וככל הנראה ייעדר בזמן הקרוב מהגשת התכנית "חמש עם" ומהמשך צילומי התכנית "אינטימי עם רפי רשף"
מערכת ice |  2
רפי רשף (צילום מסך קשת 12)
נראה שנגיף הקורונה מצא לאחרונה מקום חדש אצל העיתונאים ואנשי התקשורת, לאחר שנדבקו בו מספר עיתונאים ששהו בכנס במיאמי, הנגיף לא פסח גם על המנחה והמגיש הוותיק של ערוץ קשת 12, רפי רשף, אשר נמצא היום (שלישי) חיובי לקורונה. רשף, בן ה-64, ככל הנראה ישהה בבידוד בביתו ברמת אביב.
מי שנקרא מיד להחליף את רפי רשף בהגשת תכנית האקטואליה היומית "חמש עם" הוא הכתב המדיני של הערוץ, ירון אברהם, שכבר הספיק להנחות לא מעט פעמים כמה מתכניות הצהריים של קשת 12. 
כזכור, לפני כשבועיים שהו מספר עיתונאים ואנשי תקשורת בכנס המרכזי של ארגון הקהילה היהודית (IAC), שהזמין אליו אנשי מפתח מעולמות התקשורת והבידור בישראל. בין הנוכחים בכנס ניתן היה למצוא את עמית סגל, הילה קורח - שאף חלקה עם קיציס הנחיית פאנל - בועז ביסמוט, אלון בן דוד ועוד.
מספר אנשי תקשורת בולטים ששהו בכנס המדובר במיאמי נדבקו בקורונה וייאצלו להיעדר מהתכניות שהם רגילים להופיע בהם מדי שבוע. בין אנשי התקשורת שנדבקו נמנים בועז ביסמוט, שנאלץ להיעדר מהפאנל של אולפן שישי, הילה קורח מגישת המהדורה ברשת 13, וכמובן אייל קיציס שבעקבות הידבקותו בנגיף ייאלץ להיעדר בפעם השנייה בהיסטוריה בלבד מהנחיית "ארץ נהדרת" ויוחלף באופן חד פעמי על ידי עידו רוזנבלום, שזה עתה סיים להנחות את "הזמר במסכה".
 
מפורסם נוסף שנדבק באותו כנס הוא אסף זמיר, הקונסול הכללי בניו-יורק. רעייתו מאיה ורטהיימר ובתו אסיה, היו אמורות לטוס לראשונה לארצות הברית ולחבור לראשונה לקונסול ישראל בניו-יורק, אך כעת חוששת אשת העסקים והתקשורת לעשות זאת לאור התפשטות הקורונה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תמיד
    צודק 12/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יכול להיות שרפש נדבק בקורונה
    סגור
  • 1.
    והם ביקרו את גילת בנט
    טוני 12/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבורת של צבועים
    סגור