טלוויזיה

אלמוג בוקר מרים לחברו לערוץ: "אחד יחיד ומיוחד"

הכתב לענייני צבא של חדשות 13, אור הלר תועד ברגע טלוויזיוני מרגש באחד הראיונות שלו וחברו לערוץ דאג לפרגן לו ולהנציח את התיעוד
מערכת ice | 
אלמוג בוקר (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של אלמוג בוקר)
הכתב לענייני צבא של חדשות 13, אור הלר, נמנה מבין כתבי החדשות שנשלחו לסקר את המלחמה בין רוסיה לאוקראינה. במהלך שהותו באוקראינה, הלר ראיין את תושבי האזור ובאחד הראיונות סיפק רגע טלוויזיוני חמוד במיוחד. 
הלר הגיע למטרו בחרקוב שבאוקראינה וראיין את אחת התושבות תוך שהוא מרים את הילד שלה על הכתפיים לאורך כל הראיון ככל הנראה במטרה להוריד ממנו קצת את הפניקה ולספק לו אווירה וחוויה כיפית ושונה לעומת מה שהוא חווה בימים אלו ככל הנראה בשל הלחימה. 
 
חברו לערוץ, מגיש הטלוויזיה והכתב לענייני הדרום, אלמוג בוקר, דאג להנציח את האירוע בפוסט מצורף בתמונה שהעלה לדף הפייסבוק שלו: "כתב ושמרטף: אור הלר, מהכתבים החרוצים שיש לנו, ברגע אנושי וקסום. באמצע ראיון במטרו בחרקוב, הוא מרים את הילד המתוק הזה על הכתפיים ומראיין את האמא. אחד יחיד ומיוחד".
 
הקשר בין השניים מיוחד, לפני כשבועיים, אלמוג בוקר נאלץ להתפנות מהשידור לאחר שחש ברע ומי שנקרא להחליפו בתכנית שהגיש היה אור הלר שגם דיווח אז שלא מדובר בקורונה ובירך את בוקר לשלומו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה