טלוויזיה

נחשף: זו הדמות המפתיעה שתשתתף במאסטר שף VIP

אחרי שפורסם כי דידי הררי, דנה פרידר וטוביה צפיר יהיו בין המשתתפים החדשים בספיישל המפורסמים של תכנית הבישול, כעת נחשפה מתמודדת נוספת - המדליסטית האולימפית ופרשנית נינג'ה ישראל, ירדן ג'רבי, עבורה תהיה זו השתתפות בתכנית ריאליטי בפעם השנייה אחרי שהגיעה לגמר הישרדות
מערכת ice | 
מאסטר שף (צילום רונן אקרמן)
הליהוקים לספיישל החדש "מאסטר שף VIP" נמצאים בעיצומם. אחרי שפורסם כי בין המפורסמים שישתתפו בעונה החדשה של תכנית הבישול ישתתפו דידי הררי, טוביה צפיר ודנה פרידר, היום (שלישי) נחשפה מתמודדת נוספת ומפתיעה במיוחד - הלא היא לא אחרת מירדן ג'רבי, מדליסטית הארד האולימפית מריו, שפרשנה לצידו של ניב רסקין בעונה האחרונה של נינג'ה ישראל. 
ג'רבי, שעל ליהוקה אנחנו מפרסים כאן ב-ice לראשונה, לא עוזבת את המסך. ג'ודאית העבר תשתתף בתכנית ריאליטי בפעם השנייה מאז שפרשה, זאת לאחר שכזכור הגיעה עד לגמר הישרדות בעונה הקודמת של הפורמט. המדליסטית האולימפית הפכה מאז ההישג האולימפי לסמל להצלחה, ואף לוהקה כפרזנטורית של ליין מוצרי יוגורט פרו המועשרים בחלבון של תנובה תחת הסלוגן, "נחישות מנצחת הכל".
 
כעת, ג'רבי, שכאמור הגיעה לגמר הישרדות שם הפגינה את כישוריה הפיזיים וההישרדותיים כאחד, תצטרך להוכיח שגם לבשל היא יודעת, כשצפויה לה תחרות לא פשוטה בכלל. יהיה מעניין לראות איך דמות שידועה בכך שהיא חיה אורח חיים כל כך ספורטיבי, תצליח לענות על הדרישות של צוות השופטים.
כזכור, רק לפני כחודש ערכו במאסטר שף ספיישל VIP שעורר זעם גדול בקרב ועדת האתיקה של הכנסת, לאחר ששרת החינוך יפעת שאשא ביטון השתתפו בתכנית.  היועצת המשפטית לכנסת, שגית אפיק, יצאה אז במכתב הבהרה לחברי הכנסת  בו היא מחדדת את נוהל השתתפות והופעה בכלי תקשורת. לפי ההודעה שנמסרה לחברי הכנסת, הוזכר כי בועדת האתיקה נקבעה הבחנה בין שני סוגי הופעות בכלי התקשרת. במילים אחרות, שני הח"כים ספגו נזיפה.   

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה