טלוויזיה

בתאגיד זועמים על חדשות 12: "עשו עלינו סיבוב, חוצפה"

בחדשות 12 חשפו כי בידיהם תיעוד של מכות בתאגיד השידור בגלל דגל ישראל, אך "שכחו" לציין שזה קרה לפני שנה בכלל כדי לייצר באזז סביב האייטם שכלל לא היה כפי שהציגו אותו
מערכת ice |  3
כאן תאגיד השידור הציבורי (צילום מרים אלסטר, פלאש 90)
בתאגיד השידור זעמו הערב (ראשון) על האייטם שעסק במקרה שהתרחש לפני שנה, במה שהוצג כמידע שגוי, כביכול, של חדשות 12 כמקרה שהוצג היום, וכל זאת בעוד בתאגיד חוגגים היום יום הולדת חמש שנים.
בחדשות 12 הציגו בכמה קדימונים כי בידיהם תיעוד על מכות שהתרחשו בקטטה בתאגיד השידור הציבורי בעקבות עובד שהוריד את דגל ישראל, ואף יונית לוי פתחה את האייטם כך: "אירוע חריג ואלים התרחש במשרדי תאגיד השידור הציבורי שהוביל לפיטוריו של עובד".
 
רק לאחר מכן, בדבריו של גיא פלג, נאמר כי המקרה בכלל התקיים לפני שנה לאחר מבצע שומר החומות, כאשר אחד מהעובדים הוריד את דגלי ישראל ואחד העובדים העיר לו על כך, והעובד - מפיק האקטואליה - החל לתקוף את מי שהעיר לו, במה שהמשיך לתלונה במשטרה. אבל התיק הועבר לנציבות שירות המדינה שהרשיע אותו בעבירות של תקיפה והוא פוטר.
זאת אומרת שהאייטם והתיעוד אותם פרסמו בחדשות 12 קרו לפני שנה, ומה שהשתנה זה החלטת הנציבות היום על פיטוריו. גורמים בתאגיד מסרו ל-ice כי בעקבות הקדימונים של חדשות 12, שהיו עמומים כנראה במכוון כדי שיחשבו שהדבר קרה בימים אלו, פנו אליהם הרבה כתבי תקשורת שניסו להבין מה קרה היום במהלך חגיגות יום ההולדת.
הגורמים מסרו כי בתאגיד לא אהבו בלשון המעטה את הטריק של חברת החדשות ש-"הציגו מידע חלקי כאשר הביאו את התיעוד מבלי לציין שהתרחש כבר לפני שנה", ואחרים הוסיפו "זו חוצפה".
מחברת החדשות נמסר כי "ציינו מפורשות פעמיים - הן גיא פלג בפתח הדיווח שלו והן בסגיר של יונית - בדיוק מתי אירעה התקרית והצגנו את האירוע באופן מדוייק".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לפני שנה והם העלימו את זה כאן (ל"ת)
    י 05/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    והמשותף….
    לתאגיד 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני לא מבין איך אתם מתרגשים מחדשות 12 … ״ זו נבלה וזו טרפה ״ …תבחרו
    סגור
  • 1.
    "זה קרה לפני שנה"...חחח....
    מקום מזעזע 05/2022/15
    הגב לתגובה זו
    2 3
    עכשיו הבנתי! זה קרה לפני שנה, ולכן חל על זה חוק ההתיישנות.... אסור היה לשדר את התמונות מהתאגיד ("אכן תמונות קשות, יונית").... וברצינות: חובה לשדר את התמונות האלה, כדי שיבינו מה קורה בתאגיד השידור שמרעיף על עצמו מחמאות ללא הפסק. אנשים שעובדים שם ממשיכים לתאר מציאות מזעזעת, יחסי אנוש מחפירים, וכל מה שנותר לומר הוא שאנחנו מרחמים על העובדים המסכנים שם, שאין להם ברירה אלא להמשיך ולעבוד במקום המאוס הזה.
    סגור