טלוויזיה

הטורטלים מגיעים למאוחדת: כמה ירוויחו עלמה זק ואסי כהן?

ל-ice נודע כי צמד השחקנים, שמגלמים את זוג ה'טורטלים' בארץ נהדרת, חתמו על הסכם עם קופת החולים, כאשר הם צפויים להרוויח ביחד כשני מיליון שקלים. וגם: כמה תרוויח קשת מהשימוש בשם?
מערכת ice |  2
עלמה זק ואסי כהן (צילום צילום מסך מיוטיוב)
קופת חולים מאוחדת בדרך לשיתוף פעולה עם קשת 12: ל-ice נודע כי קופת החולים חתמה הסכם מול זכיינית השידור בה משודרת תכנית הסאטירה הפופולרית ארץ נהדרת, על פיו עלמה זק ואסי כהן, המגלמים בה את צמד הטורטרלים, ישמשו כפרזנטורים החדשים שלה. 
במסגרת העסקה, צפויים עלמה זק ואסי כהן להרוויח כשני מיליון שקלים ביחד. קשת מבחינתה, צפויה לקבל כחצי מיליון שקלים על זכויות השימוש בשם "טורטלים", כפי שהוא מוצג בתכנית הסאטירה הפופולרית מזה מספר שנים. 
תקציב הפרסום של קופת חולים מאוחדת הוא השלישי בטיבו מבחינת שוק קופות החולים, כשהתקציב השני בגודלו הוא של קופת חולים מכבי, בעוד שקופת החולים שמוציאה את הסכום הגבוה ביותר על פרסום היא קופת חולים כללית, שתקציבה מטופל במשחק גליקמן שמיר סמסונוב. 
לפני כשנה בחרה קופת חולים מאוחדת משרד פרסום חדש כשעברה בתום מכרז ל-LEAD, כאשר עוד קודם לכן, משנת 2016 טופל תקציב הפרסום של קופת החולים, שעומד על כעשרה מיליון שקלים, על ידי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. כעת, מדובר בקמפיין המשמעותי הראשון של מאוחדת תחת המשרד החדש.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קופת חולים תהיו בריאים
    בדוי 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השאלה כמה תרוויח המאוחדת ?? מהטרטלים שהם יותר טובים מהמאוחדת נהיים בריאים כשרק צוחקים ונהנים מהשחקנים.
    סגור
  • 1.
    מערכון גזעני על נובורישים הופך להיות פרסומת לקופ"ח
    לירן 05/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בהצלחה לצדדים
    סגור