טלוויזיה

נינג'ה ישראל עם מתיחת פנים: כך תיראה העונה החדשה

רגע לפני שצילומי העונה החדשה של התכנית הפופולרית יוצאים לדרך, בהפקה הודיעו על שינוי במבנה התחרות: שני מסלולים נפרדים בהם יתחרו במקביל ראש בראש המתמודדים, כאשר המפסיד יסיים את דרכו אוטומטית בעונה
מערכת ice |  2
יובל שמלא הזוכה בנינג'ה ישראל (צילום עודד קרני)
נינג'ה ישראל כבר מזמן הפכה לאחת מתכניות הפריים טיים הפופולריות ביותר בישראל. בקרוב מאוד יתחילו בקשת 12 את צילומי העונה החדשה של התכנית, כאשר בהפקה הודיעו רשמית היום (חמישי) כי היא מנסה "להמציא את עצמה מחדש", עם חידוש מרענן ומסקרן במיוחד. 
על פי הודעת ההפקה, בעונה החדשה, שכאמור תחל את צילומיה בקרוב, כבר הודיעו למתמודדים על החידוש - דו קרב. בשונה מהתחרות האינדיבידואלית שהייתה נהוגה עד היום, במסגרתה כל משתתף מקבל זרקור על ביצועיו לאורך המסלול, כעת, בהפקה ישלבו שני מסלולים עליהם יתחרו במקביל שני משתתפים. 
הגרסה החדשה מדברת על קרב ראש בראש בין שני מתחברים שיעלו על שני מסלולים מקבילים, כאשר המפסיד מבניהם יסיים את דרכו בעונה באופן אוטומטי. 
צילומי העונה החדשה של התכנית יתחילו בזירה המסורתית בנמל חיפה ולמי ששואל, הדו קרב בין המשתתפים ייקבע באמצעות הגרלה שתיערך בפיקוח משפטי למניעת תלונות כאלה ואחרות על שיבוצים. אגב, אם אתם עדיין מרגישים שאתם יכולים להיות הנינג'ה הבא של ישראל, ההרשמה לעונה החדשה עדיין פתוחה.  
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מתי מתחילים הצילומים ואיך נרשמים? (ל"ת)
    אני 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אני לא יודע
    בנדה 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה יכול להיות נחמד בפרקי המוקדמות, אבל זה לא יהיה מגניב אם זה יהיה ככה כל העונה.
    סגור