טלוויזיה

יובל שמלא נשאר בבית: נבחרת הנינג'ה הישראלית המריאה לגרמניה

אחרי שהודיע על פרישה מהתחום, הנינג'ה הישראלי הראשון לא ייצטרף למשלחת הישראלית, אחת מארבע המשלחות הראשונות בעולם, שיוצאת היום להראות את יכולותיה בגרמניה
מערכת ice | 
הפיינליסטים של נינג'ה ישראל (צילום עודד קרני)
ניב רסקין צפוי להיעדר מחר מהגשת תוכנית הבוקר שלו בקשת 12, כשהסיבה - מחויבות נוספת שלו לפורמט הנינג'ה שמשודר בערוץ בחודשי הקיץ. צילומי נינג'ה ישראל הם לא הסיבה להיעדרות של המגיש אלה הוקרה שקיבל ענף התחרות שהוחלט לבחון אותו לשילוב במשחקים האולימפיים.
בתוך כך, בשעה זו, ספורטאי "נינג'ה ישראל" הבולטים - יוגב מלכה, ישי כלפון, גיל מרנץ, ספיר כהן, תם שקד, אשד עצמון ושלמה ויצמן - נפגשים בנתב"ג ועושים את דרכה בטיסה לגרמניה, לטובת אליפות נינג'ה בינלאומית בה יתחרו נבחרות של ארבע המדינות המובילות בעולם בענף הנינג'ה – ארה"ב, אוסטרליה, גרמניה וישראל. אל הנבחרת הישראלית יצטרפו בגרמניה גם מנחי התכנית אסי עזר ורותם סלע ופרשני התכנית ניב רסקין וירדן ג'רבי.
בימים אלה הפקת נינג'ה ישראל מתכוננת לחידוש הצילומים לקראת העונה החמישית, שתחל את צילומיה בקרוב. בזמן ההכנות, בהפקה כבר הודיעו למתמודדים על החידוש - דו קרב. בשונה מהתחרות האינדיבידואלית שהייתה נהוגה עד היום, במסגרתה כל משתתף מקבל זרקור על ביצועיו לאורך המסלול, כעת, בהפקה ישלבו שני מסלולים עליהם יתחרו במקביל שני משתתפים. 
 


הנבחרת שהמריאה. צילום: צ'ינו

הגרסה החדשה מדברת על קרב ראש בראש בין שני מתחברים שיעלו על שני מסלולים מקבילים, כאשר המפסיד מבניהם יסיים את דרכו בעונה באופן אוטומטי. 
צילומי העונה החדשה של התכנית יתחילו בזירה המסורתית בנמל חיפה ולמי ששואל, הדו קרב בין המשתתפים ייקבע באמצעות הגרלה שתיערך בפיקוח משפטי למניעת תלונות כאלה ואחרות על שיבוצים. אגב, אם אתם עדיין מרגישים שאתם יכולים להיות הנינג'ה הבא של ישראל, ההרשמה לעונה החדשה עדיין פתוחה.  

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה