טלוויזיה

רותי ברודו חושפת: "לא יודעת לצחוק. זה קשה"

המסעדנית רותי ברודו חשפה מבאסטר שף חוויה ילדותית שהשפיעה עליה, והפתיעה את מיכל אנסקי
מערכת ice |  2
רותי ברודו (צילום מסך רשת 13, פייסבוק/בראסרי)
השופטת הכי קשוחה בטלוויזיה חזרה למסך שלנו בעונה החדשה של ריאליטי האוכל מאסטר שף בקשת 12, לצד השופטים הוותיקים חיים כהן, אייל שני, מיכל אנסקי וישראל אהרוני. ברודו, ששפטה לפני כן בתוכנית "המטבח המנצח MKR", מביאה עמה גישת שיפוט קשוחה למדי, ולא מתפשרת מול המתמודדים המצפים לשמוע ביקורת טובה על המנה עליה עבדו קשה.
המסעדנית התל אביבית, שנשואה למסעדן גיא פולק, חשפה אתמול בפרק במאסטר שף פרק מילדותה שעוד לא שמענו עליו. ברודו אמרה כי "אני לא יודעת לחייך, זה קשה", ומיכל אנסקי השיבה לה, "זה נורא להגיד את זה".
 
ברודו שיתפה, "לא, אני שמחה, אבל אני לא יודעת לצחוק. אני לא יודעת לחייך, אי אפשר. אנחנו לא צחקנו בתור ילדים. באמת לא צחקנו, לא היה צחוק בבית. זה לא היה מקובל לשמוע 'הגשש' ביום שבת בבוקר ולהתגלגל מצחוק. אתה צוחק אבל אתה לא משתחרר מצחוק".
"גיא (פולק) מצחיק אותך?", שאלה אנסקי וברודו השיבה לה, "לא. אין לו חוש הומור, סורי". לפתע היה נראה כי השופטת שכחה שהיא מצולמת, ואז אמרה בבהלה, "לא מקליטים את זה!"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אנסקי הביתה!
    גיורא 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנסקי מיותרת לחלוטין. לא ברור למההשיבצו חסרת ניסיון ומקצועיות שכזאת. מקבלת שכר לשווא על חירטוטים ועל ניפוח אגו בבמה שנתנו לה. ביזיון לתוכנית שאחת כמוה משובצת בה ללא ערך מוסף!
    סגור
  • 1.
    יוקר מחיה
    חן 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המצב לא זוהר מקווה שהקדוש ברוך הוא יעזור לכל עמו ישראל אמן
    סגור