טלוויזיה

מכורים למשפחת קרדשיאן? דיסני פלוס עם חדשות נהדרות עבורכם

חברת דיסני פלוס הודיעה כי העונה החדשה של סדרת הלהיט המקורית שלה, משפחת קרדשאין, תעלה לשידור ב-22 בספטמבר 2022. פרקים חדשים של העונה יעלו מדי יום חמישי
מערכת ice | 
משפחת קרדשיאן (צילום ערוץ !E)
חברת דיסני פלוס הודיעה היום (שלישי) כי העונה החדשה של סדרת הלהיט המקורית שלה, משפחת קרדשאין, תעלה לשידור ב-22 בספטמבר 2022. פרקים חדשים של העונה יעלו מדי יום חמישי.
המצלמות חוזרות לתפוס כל רגע בחייהם ההפכפכים של כריס, קורטני, קים, קלואי, קנדל וקיילי. המשפחה מזמינה את הצופים לעמוד לצדה בזמן שהיא חווה את ניצחונותיה הגדולים ומאבקיה הקשים, החל מרומנים סוערים, דרך אירועים משני-חיים, וכלה בהצלחות שלא ניתן לדמיינן. הקשרים המשפחתיים בלתי ניתנים לשבירה, בעת שבני המשפחה מנווטים את חייהם הציבוריים והפרטיים לעיני כל העולם. בן ווילסון, שותף ב-Fulwell 73, הוא המפיק האחראי לצידן של אמה קונווי, אליזבת' ג'ונס, ודניאל קינג שמשמשת גם כמפיקה ראשית.
 
דיסני פלוס הוא בית הסטרימינג הייעודי לסרטים וסדרות של דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, ונשיונל ג'יאוגרפיק, בנוסף ל"משפחת סימפסון" ועוד הרבה יותר. בישראל, בדומה לשווקים בינלאומיים נבחרים, השירות כולל גם את קטגוריית הבידור הכללי, (General Entertainment) סטאר. תחת קטגוריית סטאר, דיסני+ מציע את הכותרים החדשים ביותר של אולפני המאה ה-20, אולפני הטלוויזיה של דיסני, FX, Searchlight Pictures, ועוד.
 
שירות הסטרימינג דיסני פלוס, המסופק ישירות לצרכנים, הוא חלק מחטיבת הפצת המדיה והבידור של חברת וולט דיסני. השירות מציע תכנים מקוריים ובלעדיים, לצד סרטים, סדרות דרמה, דוקומנטרי, קומדיות, אנימציה ותכנים בפורמט קצר. השירות מציע גישה חסרת תקדים להיסטוריה הארוכה של תכני דיסני בקולנוע ובטלוויזיה; בנוסף דיסני פלוס הינו שירות הסטרימינג הבלעדי לתכנים החדשים ביותר מבית אולפני דיסני.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה