טלוויזיה

נטפליקס תעלה סרט על פרס, לא תאמינו מי ישמש כקריין

ענקית הסטרימינג תעלה סרט דוקומנטרי שיעסוק בכל תחנות חייו של הנשיא המנוח, הכולל ראיונות איתו ועם שלל מנהיגים ומשפיענים רבים מכל רחבי העולם. ומי ישמש כקריין ויחליף את פס הקול של פרס? 
מערכת ice | 
שמעון פרס (צילום הוועדה לאנרגיה אטומית)
שמעון פרס ז"ל, אחת הדמויות היותר מרתקות ומשפיעות בהיסטוריה של הפוליטיקה הישראלית, יזכה לסרט רשמי על חייו, אשר יעלה החל ממחר (רביעי) בנטפליקס. 
ולא תאמינו מי יהיה אמון על הקריינות בסרט המדובר, הרי שמדובר בלא אחר מהשחקן המפורסם ג'ורג' קלוני, שלעתים אף יחליף את פס הקול של פרס עצמו במהלך הסרט. מדובר בסרט דוקומנטרי רשמי על חייו של פרס, כשבמהלך הסרט יוצגו ראיונות של בני משפחתו של הנשיא המנוח וכן מקורביו ורשימה ארוכה של מנהיגים שעבדו איתו לאורך דרכו הפוליטית, ביניהם ראש ממשלת בריטניה לשעבר, טוני בלייר, הנשיאים לשעבר ביל קלינטון וג'ורג' וו. בוש, ברק אובמה ובנימין נתניהו. אפילו הזמרת והשחקנית ברברה סטרייסנד תדבר על הקרבה שלה לפרס. 
את הסרט יצר הבמאי ריצרד טראנק, זוכה פרס האוסקר לסרט הדוקומנטרי הטוב ביותר על "ארוכה הדרך הביתה". הוא ישודר בלא בלמעלה מ-190 מדינות בעשרות שפות, כולל ערבית, יפנית, הינדו, פורטוגזית, ספרדית, צרפתית, קוריאנית ועוד.
כחלק מיצירת הסרט, טראנק ליווה את פרס במהלך ימיו האחרונים בסדרת ראיונות, כאשר פרס סיפר על ילדותו בבלארוס, חלומו הגדול להיות רועה צאן, פגישתו עם המנטור דוד בן גוריון ולמעשה מלווה אותו לאורך כל תחנות חייו, כולל כמובן שלל התפקידים הצבאיים אותם מילא במספר מלחמות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה