טלוויזיה

נועה קירל לא ידעה? האשמות שהוועדה לאירוויזיון הייתה 'מבושלת'

נועה קירל טענה שקיבלה את הבשורה שתייצג את ישראל באירוויזיון 2023 "בהפתעה מוחלטת", אך גורמים טוענים כי "הרבה לפני התכנסות הוועדה המקצועית שקיבלה את ההחלטה היא ידעה". בתאגיד הגיבו: "טרם התכנסות הוועדה נעשתה בדיקה עם סוכני אומנים מובילים האם יש מצדם עניין לייצג את ישראל באירוויזיון"
מערכת ice |  3
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
נועה קירל נבחרה אתמול (שני) על ידי התאגיד לייצג את ישראל באירוויזיון 2023. הזמרת טענה כי היא "קיבלה את הבשורה בהפתעה מוחלטת", אך על פי דיווח 'במאקו', גורמים בתעשייה טוענים כי זו ממש לא הפעם הראשונה בה שמעה על כך.
אותם גורמים אמרו: "הרבה לפני התכנסות הוועדה המקצועית שקיבלה את ההחלטה היא ידעה". אותם גורמים הוסיפו כי  אנשי התאגיד יצרו קשר עם אנשיה של כוכבת הפופ ובדקו איתם היתכנות לייצוג של ישראל באירוויזיון 2023, כך שזאת לא הייתה הפעם הראשונה שהיא נדרשת לנושא.
 
"איך קירל הספיקה לבדוק את הדברים עם אטלנטיק שבה היא חתומה, הרי בכל מה שקשור לקריירה הבין-לאומית שלה צריך לקבל מהם אישור, לא? לא ברור, רק אם ידעה על כך מראש", טענו גורמים נוספים בתעשייה.
 
מכאן נמסר בתגובה: "הוועדה לבחירת נציג לאירוויזיון התכנסה אתמול לראשונה ומיד בתום הישיבה עודכנו נציגיה של נועה קירל בהחלטה שהתקבלה. טרם התכנסות הוועדה נעשתה בדיקה עם סוכני אומנים מובילים האם יש מצדם עניין לייצג את ישראל באירוויזיון ועל עצם המועמדות עצמה. יודגש כי לכולם הובהר שהבחירה נתונה בידי ועדה מקצועית ורק היא זו שהחליטה אתמול על המועמד המוביל".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תעודת עניות לתרבות בישראל
    שקוקי 07/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זמרת פלייבק פשוט מעליב את המעמד עוד שנתיים הקהל שלה יתבגר והיא תשכח
    סגור
  • 2.
    ברור שהכל סוכם מראש. למה להסתיר??? (ל"ת)
    נירית 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ברור שידעה..יש מישהו שבאמת קנה את מה שאמרה?
    אני 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היא יודעת שאין פלייבק באירוויזיון? חמודה והכל אבל שמעתי אותה פעם ללא פלייבק והיה לא נעים..
    סגור