טלוויזיה

טל מוסרי בערוץ הילדים: זה הג'וב המפתיע שקיבל

טל מוסרי ינחה את עונת הספיישל החדשה של "הבנים והבנות 2022 - מסע" שתצטלם בקרוב: שמח להוביל ולהנחות את התוכנית האהובה ביותר בשנים האחרונות על ילדי ישראל "הבנים והבנות". מכינים לכם עונה משוגעת, מפתיעה ומרתקת. כבר לא יכול לחכות"
מערכת ice | 
טל מוסרי (צילום מתוך האינסטגרם)
טל מוסרי ינחה את עונת הספיישל החדשה של "הבנים והבנות 2022 - מסע" שתצטלם בקרוב. בערוץ הילדים מחפשים אחר הבנים והבנות שירכיבו את נבחרת העונה. בימים אלו מחפשים בערוץ הילדים את הדור הבא של הכוכבים והכוכבות לעונה החדשה של "הבנים והבנות" שחוזרת בקרוב בעונת ספיישל חדשה ומפתיעה תחת השם "הבנים והבנות 2022- מסע".
מי שנבחר כאמור להנחות את העונה החדשה הוא טל מוסרי, שהנחה בעבר את שתי העונות הראשונות של הבנים והבנות בהן השתתפו בין היתר קים אור אזולאי, אנה זק, אנג'ל ברנס, תומר טליאס ועוד. ההרשמה לאודישנים תיפתח היום (יום חמישי) באתר ערוץ הילדים. למשימת בניית קאסט התוכנית נבחר מיכה סלמה שליהק בעבר את הבנים והבנות ותוכניות נוספות ביניהן אקס פקטור לאירוויזיון, האח הגדול, אייל גולן קורא לך ועוד.
 
התכנית "הבנים והבנות" הפכה עם עלייתה לתוכנית המדוברת ביותר בעולם הילדים והנוער, ומדי עונה מתמודדים עשרות אלפים על הזכות למקום בנבחרת. העונה החדשה של "הבנים והבנות 2022- מסע", בת עשרה פרקים, תצולם בתקופה הקרובה ותהיה מלאה בחידושים וריענונם לפורמט המוכר והאהוב. הבנים והבנות ייצאו מהווילה ויתחרו אחד בשנייה באתרים שונים ברחבי הארץ במשימות מגוונות.
 
טל מוסרי מסר: "אחרי ההצלחה הגדולה של ששטוס והחזרה שלי הביתה לערוץ הילדים, אני שמח להוביל ולהנחות את התוכנית האהובה ביותר בשנים האחרונות על ילדי ישראל "הבנים והבנות". מכינים לכם עונה משוגעת, מפתיעה ומרתקת. כבר לא יכול לחכות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה