טלוויזיה

נינג'ה ישראל חושפת: זה האורח המפתיע שהשתתף בצילומים

תוכנית הלהיט של קשת 12, נינג'ה ישראל, החלה בצילומי העונה החדשה, כאשר למסלול הנינג'ה הגיע לא אחר מאשר אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. עם זאת, אבנר לא עלה על המסלול והגיע לתמוך בחברתו החדשה
מערכת ice | 
נינגה ישראל (צילום יחצ קשת 12)
עמית ירדני שהתחרתה בנינג'ה ישראל בעונה שעברה ואף הצליחה לסיים את המסלול וללחוץ על הבאזר חוזרת בשנית והופיעה בצילומי העונה הבאה מלווה באבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה. ירדני פרסמה לאחרונה תמונה שלה ושל אבנר באינסטגרם שלה מהצילומים לתוכנית והוציאה אותם לאור. 
אבנר נתניהו החל לצאת עם עמית לפני כשלושה חודשים וזאת לאחר חודשים ספורים בלבד לאחר שביטל את האירוסין שלו לנוי בר, הם היו אמורים להתחתן בחודש יוני האחרון. 
 
עמית עוסקת בטיפוס מאז שהייתה נערה היא הייתה הקפטן של נבחרת הטיפוס במרכז הבינתחומי בהרצליה, שם למדה מדעי המחשב, והשתתפה בתחרויות טיפוס רבות במהלך השנים. על מנת להצליח במסלול הנינג'ה בתוכנית היא התאמנה במכון הנינג'ה של אדם מלכי, אחד ממאמני הנינג'ה הבכירים בישראל ומשתתף רווי קרבות בתוכנית בעצמו, והיא אחת משלוש נשים בלבד שהצליחו ללחוץ על הבאזר בתוכנית בישראל. 
נשים בודדות בארץ ומעט נשים בעולם מצליחות לצלוח את המסלול ביחס לגברים, אך ישנן מספר אגדות בתוכנית ביניהן ג'סי גראף האמריקאית, פעלולנית במקצועה, שלא ויתרה לאחר שנכשלה תחילה לצלוח את המסלול ובתוכניות הבאות הצליחה להעפיל לגמר חמש פעמים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה