טלוויזיה

אריאנה גראנדה נוצלה מינית כילדה, סרטון מטריד נחשף

סרטון חדש חושף את אריאנה גרונדה בסרטון בעל טון מיני מובהק מתקופתה ככוכבת נוער בערוץ ניקולודיאון, על רקע האשמות כנגד הערוץ
מערכת ice | 
אריאנה גרנדה (צילום ויקיפדיה)
על רקע הטענות הסוערות שהועלו בספר הזיכרונות של כוכבת ניקלודיאון לשעבר, ג'נט מקארדי, "אני שמחה שאמא שלי מתה", על התעללות וניצול מיני שעברה. יש מעריצים שמבקרים את האופן שבהן טופלו לכאורה שאר הכוכבות הצעירות של הערוץ ובאופן ספציפי אריאנה גראנדה, בת ה29 כיום, שמככבת גם היום עם שירי הפופ שלה.
בסרטון שהועלה בציוץ לרשת ומאז נהיה ויראלי, מוצגת גרנדה בת העשרה כדמותה "קאט וולנטיין" מהסדרה "ויקטוריוס" בקטעים בעלי אופי מיני עם רמיזות מיניות, לא ראויות לילדה הצעירה שהייתה אז."כולם ממשיכים להביא את אריאנה גרנדה לדרמת סטן נגד ג'נט, ואני יודע למה", נטען בציוץ.   "בואו לא נשכח, אריאנה היא קורבן בעצמה... זו הסיבה שהיא לא מדברת יותר על התפקיד שלה. הם עשו אותה מינית ואינפנטילית". הסרטון הראה קטעים של גראנדה מוצצת את הבוהן שלה, נאנקת תוך כדי סחיטת תפוח אדמה, זורקת מים על פניה וחזה - תוך שהיא אומרת, "מממ, אני צמאה" ונשענת לאחור במיטה - ומחדירה את אצבעה. בפיה. כוכבת הפופ  הופיעה ב"ויקטוריוס" מ-2011 עד 2013, כשהייתה בת 16 עד 19".    יוצר הסדרה "ויקטוריוס" הוא דן שניידר שהוא גם היוצר שעליו לכאורה מתלוננת מקארדי, והוא גם יוצר הסדרה "דרייק וג'וש" שכוכבה ג'וש פק, שהתפרסם גם הוא כילד, חשף לאחרונה עבר של אלכוהוליזם בגיל צעיר.  נראה שהתנהלות הערוץ בשנים אלה עם כוכביה הצעירים צריכה לעבור בדיקה יסודית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה