טלוויזיה

נועה קירל אצלכם בסלון: מופע הענק בדרך אליכם

אחרי שנתנה אתמול מפוע שישי שהכתירו היסטורי בפארק הירקון, זה הצעד שיביא את הטירוף אליכם הביתה
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום פייסבוק/ נועה קירל)
נועה קירל, כוכבת הפופ הצעירה, עלתה אמש (רביעי) להופעה הגדולה ביותר בקריירה הקצרה שלה בפארק הירקון שבתל אביב לעיניי 33 אלף צופים, ונתנו שואו אדיר כמו שרק היא יודעת.
קירל זכתה לפרגונים רבים בתעשייה בעקבות ההופעה כשבין היתר נשמעו כאלה שאמרו שמוםע בסדר גודל הזה לא נראה בארץ עדיין. אז אם אתם לא נמנים בין עשרות אלפי האנשים שנכחו בפארק בזמן ההופעה ומרגישים פספוס, בקרוב המופע יגיע אליכם לסלון.
המופע כולו צולם והוקלט וצפוי להיערך ולעלות לשידור בכאן 11 של תאגיד השידור הישראלי. עדיין לא נקבע מועד שידור לטובת העניין, אם כי ניתן לשער שמשדר מסוג זה יישמר לתקופת החגים בה מתמודדים בערוצים עם לוחות זמנים מיוחדים וחילופי עונות שידור בין תוכניות הקיץ לחורף.
בסוף המופע קירל יצאה לחגוג ובגדול את הטירוף שחוותה במסעדת "יאסו" בתל אביב. קירל תועדה כשהיא יושבת על הבר ושרה את שיריה, כשבמהלך אף עלתה על הבר וזרקה מפיות לכל עבר. באחד הסטורים שפורסמו ברשתות החברתיות תועדה קירל אף רוקדת על הבר עם בן זוגה - שחר הכהן. 
 
בנוסף, במהלך המסיבה המטורפת, הוריה של קירל, אילנה ואמיר, הפתיעו אותה כאשר הקליטו לה יחד שיר וצילמו קליפ מושקע, שהוצג על גבי מסך ענק במסעדה, כאשר הם שרו את השיר שלה "מיליון דולר" וריגשו אותה מאוד.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נועי המלכה
    הדר 08/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט מוכשרת בטירוף אין פשוט אין זה לא אמיתי כמה שהיא מדהימה כי לא הרבה אנשים זוכים להגשים את החלום שלהם והיא פשוט עשתה את זה ובענק אני אישית לא הגעתי להופעה זה עלה ממש יקר וממש התבאסתי ואפילו ירד לי כמה דמעות כי באמת כיף לראות שהיא לא מוותרת על עצמה מקווה שיום אחד אני יגשים את החלום שלי ואני יוכל לפגוש אותה!
    סגור