טלוויזיה

נטפליקס תחתוך בחצי את התעריף למינוי עם פרסומות

נטפליקס עשויה לעלות בין $7 ל-$9 לחודש, על פי דיווח מבלומברג. תלוי באיזו תוכנית אתם משלמים כעת, זה יכול להיות חיסכון משמעותי; החברה מציעה כעת תוכניות ב-$9.99, $15.49 ו-$19.99 לחודש

מערכת ice | 
נטפליקס (צילום shutterstock)
לאחר שהחברה דיווחה שהיא איבדה מנויים בפעם הראשונה מזה יותר מעשור, מנכ"ל משותף ריד הייסטינגס הודיע ​​באפריל שהחברה מוכנה לשקול הצעה זולה יותר הנתמכת בפרסום, למרות שנים של דחייה של רעיון הפרסומות. מנכ"ל משותף, טד סרנדוס, אישר שדרגת הפרסומות עובדת ביוני, ונטפליקס הכריזה על מיקרוסופט כשותפה טכנולוגית שעוזרת לספק פרסומות ביולי.
 
אולי באופן לא מפתיע, לשכבה הנתמכת במודעות יהיו כמה שדרוג לאחור מהתוכניות ללא פרסומות; בכירים אמרו שחלק מהתוכן יחסר בשכבת הפרסומות בעת ההשקה, בעוד שקוד שמופיע באפליקציה לנייד שלה מצביע על כך שנטפליקס עשויה לא לאפשר למשתמשים בשכבת התמיכה במודעות להוריד תוכניות לצפייה במצב לא מקוון.
דו"ח שישי של בלומברג שופך אור על כמה פרטים נוספים על שכבת המודעות. החברה שואפת למכור כארבע דקות של מודעות בשעה ורוצה להציג מודעות לפני ובאמצע התוכן. מוקדם יותר השבוע דיווח בלומברג כי נטפליקס לא מתכננת לכלול מודעות עם תוכן הילדים שלה או סרטים מקוריים. נטפליקס מכוונת להשיק את התוכנית הנתמכת בפרסומות ב"חצי תריסר שווקים" ברבעון האחרון של השנה, אומר בלומברג. החברה מתכננת להשיק את השכבה בצורה רחבה יותר בתחילת 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה