טלוויזיה

דייר האח הגדול מרגש: "לא חשבתי שאתאהב פה ככה"

במהלך אחת השיחות בבית האח הגדול, נתנאל ובר דיברו על הקשרים שפיתחו בבית, כשנתנאל אמר: "אני גם לא זוכר שאהבתי פעם ככה מישהו, ברמה כזאת.  היא יודעת עליי הכל מהכל, גם דברים שאנשים פה לא יודעים"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
האח הגדול ממשיך לספק לנו את אחת העונות המדוברות ביותר בהיסטוריה של תכנית הריאליטי בישראל. בין כל המזימות, הריבים, והרגעים השנויים במחלוקת, העונה הזו היא בעיקר בסימן התאהבויות וקשרים רומנטיים.
במהלך אחת השיחות האחרונות שערכו בחצר הבית, בר ונתנאל, שני דיירים שפיתחו זוגיות בתוך הבית, דיברו על ההתאהבויות שלהם, כאשר נתנאל ממש לא שכח מדיאן שוורץ שהודחה מהתכנית, עמה ניהל מערכת יחסים.
 
בר סיפרה לנתנאל: "היו לי פה רגעים שחיפשתי באיזה דלת להיכנס". נתנאל אמר: "בחיים לא חשבתי שאני יכול להתאהב פה בבית ככה, לא דמיינתי לרגע". בר אמרה: "לא חשבתי שזה יכול לקרות לי בחיים". נתנאל אמר: "אני גם לא זוכר שאהבתי פעם ככה מישהו, ברמה כזאת. בחיים לא הייתי בבית הזה, אבל בחיים לא נפתחתי למישהו ככה גם בחוץ".
 
בר הוסיפה בשאלה: "איפה מחוץ לבית אני יכולה לדעת על מישהו כל כך הרבה אחרי חודש בלבד?" נתנאל הגיב: "יצאתי עם מישהי שנתיים שהיא לא ידעה עליי פסיק ממה שדיאן יודעת, היא יודעת עליי הכל מהכל, גם דברים שאנשים פה לא יודעים".  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה