טלוויזיה

הזוכה באח הגדול נמצאה: מי לקחה הביתה מיליון שקל?

העונה המותחת הסתיימה עם זכייה מרגשת של טליה עובדיה על חשבון היריבה הגדולה שלה בבית בר כהן. רשת 13 תעניק לה את הפרס, שממנו תאבד מאות אלפי שקלים למיסים, אך עם התואר של 'המנצחת הגדולה'
מערכת ice |  2
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
הגמר של 'האח הגדול' ברשת 13 הסתיים הערב (שבת) בדרמה אחת גדולה, כאשר אחרי ששחף רז הודח וסיים במקום השלישי את העונה המטורפת שעברה על הריאליטי, ההכרעה נותרה בין שתי היריבות הגדולות בר כהן וטליה עובדיה.
השתיים ידעו הרבה עליות והרבה מאוד מורדות במהלך שלושת החודשים שעברו יחד בבית הסגור בנווה אילן ושיח שלם של שנאה התחולל מחוץ על ידי המעריצים, כל אחת מכיוונה, אך את הרגעים האחרונים העבירו ביחד על הספה.
 
בסופו של דבר, גיא זוארץ הכריז: "הזוכה הגדולה של העונה שתזכה במיליון שקלים, היא טליה", ובכך סיימה טליה עובדיה עם הפרס של מיליון שקלים ביד. בתום עונה מותחת, מרתקת, שסיימה עם שיאי רייטינג עבור רשת 13 שחזתה מספרים הרבה יותר צנועים.
אגב, תהיתם כמה עולה פרסומת הזהב במשדר הכי חשוב של רשת 13 השנה? על פי רן בוקר הפרסומת האחרונה רגע לפני ההכרזה על הזוכה הגדולה של העונה באח הגדול נמכרה לחברת ג'ינסים שהייתה מוכנה לשלם לא פחות מ-350 אלף שקל לדקה של פרסומת בלבד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פרחה
    הודיה 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    פרחה במלא מובן המילה ועוד איזה פרחה ... גם חסרת טעם , עם אוברול שגם בשוק התיקווה היו מתביישים למכור.. גם עלובה בדיוק כפי שהיתה כל החודשים בבית האח... דווקא אליאב הפרח יכל להתאים לה יצאו שניהם פיתות מגעילות! איך אפשר היה שנסיכה כמו טליה עם טעם מעולה ואצילות אין סופית ... ישבו באותה הספה, לא מתקבל על הדעת!!!
    סגור
  • 1.
    ראיתם איזו הבלה יצאה ברבר? לא ייצוגית בשיט (ל"ת)
    אבודה עד שתתעשת 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור