טלוויזיה

פרופסור רולידר מאוכזב? זו ההחלטה לגבי תלונתו נגד התאגיד

תלונתו של הפרופסור על התחקיר ששודר נגדו בכאן 11 נתקלה בתשובה חד משמעית של מועצת העיתונות: "אין לנו כלים לבדוק, אם האמור בכתבה אמת הוא אם לאו, אך ברור, שהכתבה התבססה על מספר מקורות, וניכר כי פעלה לפי סטנדרטים עיתונאיים"
מערכת ice | 
עמוס רולידר (צילום צילום מסך כאן11)
לאחר שהגיש תלונה בעקבות התחקיר ששודר אודותיו בתאגיד השידור כאן 11, מועצת העיתונות גנזה את התלונה של הפרופסור עמוס רולידר. תשובת מועצה העיתונות כפי שהתקבלה הייתה חד משמעית בקביעתה.
המועצה הסבירה במכתב התגובה לתלונה של רולידר: "שלום רב, לאחר שהמשנה ליועמ"ש של המועצה, בדק בעיון את פרטי התלונה, הוא ממליץ לגנוז מהנימוק הבא: "מעיון בתלונה, עולה, כי חלקה מתייחס לגוף הכתבות, בטענה שיש שם שקרים מפורשים וטענות שלא נבדקו כראוי. חלק אחר מתייחס לאי מתן תגובה או מתן תגובה באופן שאינו ראוי".
 
עוד נמסר בהודעת המועצה: "ביחס לחלק הראשון של התלונה, למרבה הצער אין לנו כלים לבדוק, אם האמור בכתבה אמת הוא אם לאו, אך ברור, שהכתבה התבססה על מספר מקורות, וניכר כי פעלה לפי סטנדרטים עיתונאיים".
 
לסיום נמסר במכתב התשובה של מועצת העיתונות כי: "ביחס לחלק השני של התלונה, דעתנו הונחה, כי הנילונים פעלו בהתאם לכללי האתיקה באשר למתן זכות התגובה למתלונן, אי לכך, הוחלט לגנוז את התלונה. בברכה, מזכירות מועצת העיתונות והתקשורת בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה