טלוויזיה

שופט הכוכב הבא חושף: "הייתי מתגנב למועדוני גייז"

האם אסף אמדורסקי היה עובר את האודישנים של הכוכב הבא? "בכל מקרה הייתי בא, זה המקום היחיד שייתן במה ליצירות החדשות שלי"
מערכת ice |  4
שופטי ומנחי הכוכב הבא (צילום קשת 12)
רגע לפני הגמר הגדול של הכוכב הבא 2022, שופט התוכנית אסף אמדורסקי התראיין לפודקאסט "אנה מחפשת חברים" עם אנה ברוד בגל"צ. אמדורסקי התראיין עם חברו המוזיקאי ואושיית הרשת עמרי אנג'ל, שם דיברו על החברות המשותפת והדרך המוזיקלית.
"היינו שני סטרייטים שהולכים כל שבוע למסיבת הגייז הגדולה של ניו-יורק", נזכר אנג'ל. "מסיבה שאין בה אף בחורה. הבאתי פעם שתי חברות וכולם נורא כעסו עליי." אמדורסקי ממשיך, "היינו מאוד דבוקים לסצנת ההאוס הגייזית בניו יורק, התחברנו למוזיקה מאוד ולא עניין אותנו של מי היא."
 
בהמשך אנג'ל שאל את אמדורסקי האם היה מעביר אותו בכוכב הבא. אמדורסקי פרגן ואמר כי "כל השופטים היו מתאהבים בו. הוא גם מפורסם ברשתות ובמועדונים, היו עפים עליו. בטוח היה עובר כמה שלבים רק מהאנרגיה החיובית שלו."
 
האם אמדורסקי עצמו היה עובר? "לא יודע אם הייתי עובר, אולי כן בגלל שאני מפורסם. ברגע שמדיחים אותי מהשיפוט, עונה אחר כך אני בא להתמודד. הסיבה היא כי אין לי מקום אחר לחשוף את היצירה החדשה שלי."
גמר הכוכב הבא מתקיים הערב (שלישי) בו שופט אמדורסקי, שיהיה אחד מאלו שיקבעו מי מארבעת הפיינליסטים יזכה: נופיה ידידיה, ליבי פנקר, מיטב שרמן או אליאב זוהר.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פיאה
    מני 09/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למב בן אדם בו חמישים קונה דבר נגרים ומדביק על הראש חתיכת פירה למישהו יש תשובה ? מה הוא רוני מאנה שדי קשת מה נסגר זוכר אותו שהיה צעיר היה לו שיער ארוך עם מפרצים מה הקטע עם שיער פיאה קרחת תשלים
    סגור
  • 3.
    בחור חמוד מבין מוסיקה לעיתים קצת ביקורתי מדי
    Hr 09/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל מאיפה התלבושות המטופשות הללו , זה פשוט מגוחך , נראה ככ לא הוא , נסיון קצת פתטי לרצות להיראות שונה מהדמות האמיתית שלו, אמדורסקי נקבל אותך באהבה גם עם בגדים פחות אוונגרדיים.
    סגור
  • 2.
    איכס עם תלבושת
    מלי 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הזויה
    סגור
  • 1.
    פחחח
    מישל 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשמחתי הוא לא קבע מי הזוכה!!! אסור לו לשפוט מהסיבה שאם הביצוע הוא מזרחי הוא שולל כי זה לא הטעם שלו הוא אמור לשפוט את רמת הביצוע ולא את סגנון השיר!!!
    סגור