טלוויזיה

סגירת המעגל המרגשת של אוראל צברי: "הגשמתי חלום ילדות"

אוראל צברי, שנכנס לפאנל המכובד של ארץ נהדרת, העלה ב-2012 פוסט מהאולפנים של ארץ נהדרת בו כתב: "הגשמתי חלום קטן שתמיד היה לי". כעת הוא סוגר מעגל דרך הדלת הראשית
מערכת ice | 
אוראל צברי (צילום ויקיפדיה)
אוראל צברי, השחקן, הקומיקאי וכוכב הילדים חווה שנת פריצה פשוט חלומית עבורו. אחרי שכבש את המסך עם תפקיד קורע מצחוק בתכנית "שנות ה-90", צברי הגיע לפסגה שכל קומיקאי ושחקן בישראל חולמים עליה כאשר נבחר להשתתף בארץ נהדרת.
אבל פה לא מדובר סתם בהגשמת חלום, אלא בסגירת מעגל של ממש. בשנת 2012, צברי, אז נער לא מוכר, העלה פוסט לרשתות החברתיות בו הוא הגיע כחלק מהקהל לצפות בתכנית ארץ נהדרת, כשהעלה פוסט לחשבון הפייסבוק שלו בו הוא רשם: "וואלה הגשמת חלום קטן שתמיד היה לי".
 
כעת, צברי כאמור סגר מעגל בדרך המתוקה ביותר שיש כשנכנס דרך הדלת הראשית לארץ נהדרת אחרי שחיקה את אליאב זוהר, זוכה הכוכב הבא ובנו של ח"כ מיקי זוהר. צברי כתב על כך: "גדלתי עם ארץ נהדרת, פיתחתי את ההומור שלי דרך ארץ נהדרת, בתור ילד בן 10 שגר בחו"ל, בלי יותר מדי חברים, והקשר היחיד שלו למדינת ישראל הוא הדויוידי של ארץ נהדרת שראיתי בלופ. אז הנה, סגירת מעגל מושלמת, הנה ההוכחה שלחלום זה הדרך המושלמת להתקדם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה