טלוויזיה

מגישת קשת 12 מרגשת: "הלם, לא מאמינה מה עשיתי"

סיוון קליין סיכמה את השנה שחלפה עליה רגע לפני ראש השנה: "השנה האחרונה שלי עברה בחדרי לידה, חדרי ניתוח, חדר מיון וגם חדר הלם. הלם. הייתי שותפה לדמעות של חיים חדשים ופרידות. הלב פעם אחרת"
מערכת ice |  1
סיון קליין (צילום אינסטגרם)
סיון קליין, מלכת היופי של ישראל בדימוס ואחת ממגישות תכניות קשת 12, העלתה פוסט מרגש רגע לפני ראש השנה וגוללה את האירועים שעיצבו עבורה את השנה האחרונה וגם כתבה מה היא מאחלת לקראת השנה הנכנסת.
קליין הסבירה: "מי לא מפחדת משינוי? בדיוק לפני שנה סיפרתי כאן על השינוי שלי והופ, השנה האחרונה שלי עברה בחדרי לידה, חדרי ניתוח, חדר מיון וגם חדר הלם. הלם. הייתי שותפה לדמעות של חיים חדשים ופרידות. הלב פעם אחרת".
 
עוד הוסיפה: "אני הולכת בבית החולים הרבה פעמים ולא מאמינה מה עשיתי, ואז אני חוזרת לאולפן הטלויזיה ומרגישה שם בית. אני לא בטוחה מה מהעולמות נותן את הפרופורציה, אבל יש משו מאזן בחיים היברידיים. תוך כדי גם הקלטתי פודקאסט שלם על שינויים שעשו נשים מופלאות. חלקן מתוך תשוקה, לחלקן לא היתה ברירה- לכולן, ממש כמו לך, היו חלומות. לפעמים הם נסתרים כל כך ושקטים עד כדי שנדמה שהם לא קיים".
לסיום כתבה: "ראש השנה הוא הזדמנות מצוינת להתעורר על החלומות שלנו. מזמינה אתכן.ם להאזין ומזכירה (גם לי) שאם אנחנו מסוגלים לחלום על משו, אנחנו יכולים גם להגשים אותו. שתהיה שנה מתוקה ובריאה שנה מלאת הרפתקאות"..
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה זה ראוי לכתבה (ל"ת)
    יוד 09/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור