טלוויזיה

הכרישים מחפשים מיליונר חדש: קשת 12 מתכננת שינוי בתכנית

בקשת 12 התחילו כבר לעבוד על העונה החדשה של התכנית, כאשר הם מחפשים כריש או כרישה חדשה שיעבו את הקאסט ויוכלו להצטרף אליו במידת הצורך
מערכת ice |  1
הכרישים (צילום יחצ קשת 12)
הכרישים של קשת 12 הפכו לאחת התכניות המדוברות בטלוויזיה, כאשר צוות הכרישים, אנשי העסקים, יצרו פאנל מרתק ומגוון שלא מפחד להשקיע בסטארט אפים ישראליים ואף לרכוש מידי היזמים את החברות שלהם תמורת הסכום הנכון. 
על פי פרסום של רן בוקר, כתב התרבות והטלוויזיה של YNET, בקשת 12 התחילו כבר לעבוד על העונה החדשה של התכנית, כאשר הם מחפשים כריש או כרישה חדשה שיעבו את הקאסט ויוכלו להצטרף אליו במידת הצורך. מי המיליונר שייבחר?
 
רק לפני שלושה שבועות נרשמה היסטוריה, כאשר  VIGOS, המיזם שהקימו ירון שחר ורותם גרוס, פלטפורמה אינטרנטית המאפשרת השוואה ורכישה של חבילות תקשורת ומספקת מעטפת לשירותי המכירה בעבור צרכני הקצה קיבלה הצעה מצד שני כרישים שטרם שיתפו פעולה - זהר לבקוביץ' ודובי פרנסס.
שחר וגרוס הציעו 15% מהחברה בתמורה ל-800 אלף שקלים, אותם ישקיעו בעיקר בשיווק ובהטמעת טכנולוגיות. דובי פרנסס רצה להשקיע במיזם, אך נרתע מהסכום: "ביקשתם סכום גבוה, אם הייתם מבקשים חצי מזה היה קל מאוד מבחינתי לעשות משא ומתן על האחוזים ולהמר עליכם כצוות". זהר לבקוביץ', אחד שידע כמה וכמה ויכוחים ומריבות עם פרנסס לאורך השנים והשניים לעולם לא השקיעו יחד, לפתע אמר: "אני יכול לעזור לך להוריד את הסכום", והציע להצטרף לעסקה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיקחו את סיימון לבייב. גם ישקיעה וגם יעלה רייטינג (ל"ת)
    אביב 10/2022/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור