טלוויזיה

ליאור שליין חוזר לרשת 13? זו התכנית שבדרך לקאמבק

נראה שהמגיש שפוטר מהערוץ וקיבל פיצויים במיליוני שקלים, עשוי לשוב בהקדם עם תכנית בסגנון 'גב האומה' ועל אף שטרם הגיע לסיכום עם רשת 13, כבר החל בליהוק פאנליסטים
מערכת ice | 
ליאור שליין (צילום מסך רשת 13)
אחרי שהרעיון כבר עלה על השולחן וירד, נראה ששוב ליאור שליין במו״מ מתקדם עם רשת 13 לחזרה של ״גב האומה״, אך כנראה תחת שם זה או אחר, לפי דיווח היום (שישי) של עורך וואלה! ברנז'ה דוד ורטהיים.
במקביל, על פי הדיווח שליין כבר מתחיל ללהק פאנליסטים לפיילוט, כך שנראה שהוא לפחות כנראה מאמין שיהיה פיצוח במשא ומתן שלא התקדם כבר מספר חודשים. ברשת 13 לא מגיבים לדיווח.
 
כזכור, ליאור שליין קיבל פיצוי בגובה מיליוני שקלים מרשת 13 בשל הורדת התכנית שלו 'גב האומה' טרם סיום החוזה. אלא שמהר מאוד תחת ההנהלה החדשה, הוצע לו לחזור אל המסך ובכך הוא יוותר על הפיצוי, או לפחות חלק גדול מכך.
אחרי שכבר שולמו לו פיצויים בסך מיליוני שקלים כדי שבכלל לא יהיה על המסך, ההנהלה החדשה של הערוץ הציעה לקומיקאי לשוב ולהנחות תוכנית בערוץ, בדומה לתכניותיו בעבר שהבולטת בהן היא 'גב האומה'. תחילה אמור היה למלא את המשבצת של 19:00, אך זו נתפסה בינתיים על ידי אילה חסון ורביב דרוקר בתכניתם החדשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה