טלוויזיה

הריאליטי החדש של קשת 12 נחשף: מי זו 'הקבוצה'?

בפרומו המסקרן שעלה לקראת תחילת הצילומים, מספר עידו רוזנבלום שנבחר להיות המנחה של הפורמט הישראלי פרי מוחו של יורם זק, כי אותם תריסר הרווקים, 6 נשים ושישה גברים, יכירו זה את זה בקבוצת טלפון סגורה שיש בה חוק אחד פשוט – אסור לראות אחד את השנייה
מערכת ice |  1
קשת, RGE (צילום Magma Images)
חושבים שאתם יכולים להתאהב במישהו שלעולם לא ראיתם? לא תאמינו עד כמה. לראשונה, ניסוי חברתי שלא היה מסוגו בישראל, 12 רווקים ורווקות מתנתקים מהכל במטרה למצוא אהבה בריאליטי החדש של קשת 12, שאמור לעלות בקרוב לאוויר.
בפרומו המסקרן שעלה לקראת תחילת הצילומים, מספר עידו רוזנבלום שנבחר להיות המנחה של הפורמט הישראלי פרי מוחו של יורם זק, כי אותם תריסר הרווקים, 6 נשים ושישה גברים, יכירו זה את זה בקבוצת טלפון סגורה שיש בה חוק אחד פשוט – אסור לראות אחד את השנייה.
 
במהלך התקופה אסור להם לשלוח תמונות, אסור לגלות שום פרט על איך אתה נראה. אם נוצר חיבור רומנטי בין שני משתתפים, הם יפגשו לראשונה במקום מבודד בקצה העולם, רק שניהם בלי אף אחד מסביב.
 
על פי קבוצת מיקוד שעשו בקשת 12, סיפרו למשתתפים שכל אחד מהרווקים והרווקות נמצא לבד בביתו שרושת במצלמות מטעם ההפקה. אותם רווקים מנותקים משאר העולם, ומתקשרים ביניהם באמצעות קבוצה פנימית, דרך טלפון שקיבלו מההפקה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד כשלון מהדהד בסגנון 2025?
    גל 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נשמע כמו חיקוי של ״דייט בחשיכה״ בשילוב עם ״אהבה חדשה״ של רשת 13.
    סגור