טלוויזיה

ביל מארי הטריד מינית - ולוהק ללהיט הבא של מארוול

לאחרונה עלתה לידיעת הציבור פרשת ההטרדה המינית של השחקן ביל מארי ובהתאם לכך הוא נאלץ להפסיק את צילומי הסרט החדש שלו. למרות השערורייה, מארוול בחרה ללהק אותו לסרט הבא של מארוול - אנטמן
מערכת ice | 
צילום Reuters, Norbert Scanella
אמש שוחרר הקדימון החדש של הסרט השלישי בסדרת הסרטים של גיבור העל "אנטמן". מעריצים רבים של העולם הקולנועי של מארוול חיכו זמן לרב לטריילר שירמז להם דבר מה על השלב הבא בתוכניות של מארוול אך רבים מהם הופתעו לקבל הבזק לדמותו החדשה של לא אחר מאשר השחקן ביל מארי, אשר הואשם לאחרונה בהטרדה מינית על סט של סרט אחר שצילם.
כזכור, צעירה שעבדה על סט הסרט "Being Mortal" לצד השחקן התלוננה כי מארי נישק אותה בכוח והצמיד את גופו לגופה, ללא הסכמה. לאחר חשיפת הפרשה התגלה כי לאחר הגשת התלונה שני הצדדים הגיעו להסכם במסגרתו היא תשמור על סודיות ולא תתבע את ההפקה, בעוד שמארי ישלם לה 100 אלף דולר. 
 
בטריילר החדש של הסרט "אנטמן והצרעה: קוונטומאניה" אנו רואים את השחקן האהוב פול ראד חוזר לתפקיד אנטמן, כשלצדו אנג'לין לילי, מייקל דאגלס ומישל פייפר. מארי מופיע בפריים קצר בלבד בטריילר והוא ישחק לפי ההערכות את הדמות הפחות מוכרת מהקומיקס של מארוול,  בשם קריילאר.
עד כה ההערכות בנוגע להשתתפותו של מארי לא היו סופיות היות והיקום של מארוול שומר על עצמו בסודיות רבה, אך הטריילר אישר את תפקידו של מארי ללא כל צל של ספק.
עובדת ההפקה בסרטו של מארי היא לא היחידה שהתלוננה במשך השנים על מארי ועל פי הדיווחים היו עובדות נוספות על אותו הסט שחשו כי התנהגותו אינה הולמת. יתרה מכך, השחקנית הוותיקה ג'ינס דייוויס גם היא סיפרה על מארי כי בעת שעבדו יחד בשנות ה-90 הוא התנהג אליה בגסות ונגע בה ללא הסכמתה. 
בעת זו, טרם ידוע מהי תגובתה של חברת דיסני ומפיקי מארוול בנושא ביל מארי והאם הם היו מודעים להאשמות נגדו מצדן של מספר נשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה