טלוויזיה

בן כספית הופתע בשידור: מה קיבל במתנה ממירי רגב?

מירי רגב הטרילה את בן כספית והביאה לאולפן מתנה לכבוד ניצחון הימין ועליית נתניהו לשלטון
מערכת ice |  4
מירי רגב ובן כספית (צילום מסך קשת 12)
תוצאות הבחירות לא התקבלו בשמחה מרובה אצל חלק גדול בעם, ואחד מהם הוא כמובן מגיש הטלוויזיה והרדיו בן כספית. העיתונאי הוותיק הקדיש חלק נכבד מהקריירה שלו כדי לבקר את בנימין נתניהו, ועכשיו הוא צופה בו פעם נוספת עולה לראשות הממשלה.
הערב (שבת) מירי רגב הגיעה לאולפן 'פגוש את העיתונות' בהגשת כספית ועמית סגל, ודרכה לראשון עוד קצת על הפצעים, כשהביאה לו במתנה את האוטוביוגרפיה החדשה של נתניהו "ביבי - סיפור חיי".
 
"יש לי בשבילך מתנה", הפתיעה רגב את כספית והוציאה את הספר מחיקה. רגב הקריאה לו גם את ההקדשה שכתבה לו, "כחלק ממהנדסי התודעה שכבר הספיד את נתניהו - נתניהו חזר, ובגדול. תהנה."
 
עוד שוחחו על כישלונה של מפלגת העבודה שהשיגה רק 4 מנדטים. רגב תקפה את שרת התחבורה מרב מיכאלי: "מיכאלי הרסה את מפלגת העבודה. אני בטוחה שגם רבין לא היה מצביע למפלגה היום."
בהקשר למשרד התחבורה, רגב, שעשויה להפוך לשרת התחבורה הבאה, אמרה באולפן בתגובה לדבריה של מיכאלי לפני מספר שבועות כי הרכבת הקלה תפעל בשבת. רגב אמרה כי "הרכבת הקלה לא תעבוד בשבת".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מכונת הרעל בן כזבית
    ישראל 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שביזבזה 100 שקל על מכונת הרעל המטורפת שנקראת בן כזבית , יצור סהרורי ,נבזה ,שמהבוקר עד הערב מסית ,משמיץ מטנף , מכונת רעל על סטרואידים .
    סגור
  • 3.
    למזלה אי אפשר להיות גרוע יותר ממיכאלי. (ל"ת)
    ירין 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    פייק כזבית מודיע משטרתי !! (ל"ת)
    אסף 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מפיץ הרעל הראשי בארץ, מתלונן על מכונת הרעל הימנית.
    גיא. 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הגמל לא רואה את הדבשת שלו ! איך הוא מעז לבוא בטענות על מכונת הרעל מצד הגוש הימני. כאשר שנים על גבי שנים הוא כותב, אומר, עושה, מטיף, מפיץ רעל ארסי כנגד ראש הממשלה החדש ישן ונגד בוחריו המסורים.
    סגור