טלוויזיה

סצנות עירום של כוכבת "אופוריה" נשלחו למשפחתה: "זה מגעיל"

סידני סוויני, כוכבת הסדרה המצליחה "אופוריה", מגלמת את הדמות של קאסי, עליה הופצו סרטוני סקס שלה בבית הספר. כעת, מעריצים הטרידו את בני משפחתה כששלחו להם את אותם סרטים: "זה לגמרי מגעיל ולא הוגן. זה רק עושה לי חשק להמשיך ולשחק דמויות שמוציאות אנשים מדעתם אפילו יותר"
מערכת ice | 
אופוריה (צילום אופוריה סדרת טלוויזיה ישראלית)
סידני סוויני, כוכבת הסדרה המצליחה "אופוריה", שנרכשה לפני מספר שנים מישראל, נכנסה השבוע להלם מוחלט. קאסי, הדמות אותה היא מגלמת בסדרה, הפכה כבר מזמן להיות "סמל מין" בקרב המעריצים, שלקחו את זה צעד קדימה והטרידו אתת בני משפחתה של סוויני כאשר שלחו להם קטעים מתוך הסדרה בהם סצנות נועזות במיוחד בהן היא משתתפת.
בריאיון למגזין הגברים GQ שנערך לאחרונה, שיתפה השחקנית בת ה-25 בתופעה שבמסגרתה אותם טרולים חיפשו אחר קרוביה כדי לשלוח להם צילומי מסך של הסצנות. למעשה, המעריצים ששלחו את הסרטונים לקחו את הרעיון מהסדרה עצמה, בה  לקאסי יש סרטוני עירום המופצים ברחבי בית הספר שבו היא לומדת, ולטענתה של סוויני הם לקחו משם את ההשראה, כי מאז שודר הפרק המפורסם, הסרטונים החלו להישלח.
 
"זה הגיע למצב שהם תייגו את המשפחה שלי. בני הדודים שלי לא צריכים את זה", היא מספרת, "זה לגמרי מגעיל ולא הוגן. יש לך דמות שעוברת את המבחן של להיות מישהי מינית בבית הספר ואז בא הקהל של הסדרה שעושה אותו הדבר", סיפרה.
לסידני חשוב להבהיר כי אם אותם אנשים ניסו לבייש אותה באופן אישי, התוכנית שלהם נכשלה: "אני חושבת שזה מגוחך. אני אומנית, אני משחקת דמויות. זה רק עושה לי חשק להמשיך ולשחק דמויות שמוציאות אנשים מדעתם אפילו יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה