טלוויזיה

ציפי רפאלי בדרך לטלוויזיה? רשת 13 במהלך מפתיע

אחרי סערת תוכנית הבוקר לפני חודש, מועד השקת התוכנית החדשה מתקרב ולפי התוכנית המקורית אמור לקרות כבר בתחילת החודש הבא. האם ציפי רפאלי תקבל בתוכנית תפקיד?
מערכת ice |  5
בר וציפי רפאלי (צילום אינסטגרם)
בעוד כשלושה שבועות צפויים בהרשת 13 להשיק את תוכנית הבוקר החדשה, אם לא יהיו שינויים, ובזמן הזה ברשת עומלים במרץ על פיצוח הרצועה שמחליפה פנים בפעם השניה בתוך שנה. 
נזכיר כי לפני חודש נסגר רשמית חוזה מול גאולה אבן סער שתקבל לידיה את תוכני הבוקר בין שש לתשע בבוקר. אבן סער תתמודד ראש בראש מול תוכניתו של ניב רסקין בקשת 12, "חדשות הבוקר", שנכון לעכשיו מובילה ברוב הימים ברייטינג ובפערים ניכרים.
כמו בכל תוכנית טלויזיה, לאבן סער עוד צפויים שחקני חיזוק ובימים אלה בוחנים את הרכב הפאנל שילווה את תוכנית הבוקר שלה. אחד השמות הבולטים שנידונים הוא שמה של ציפי רפאלי שייתכן ותתחיל להופיע בתוכנית הבוקר לצד אבן סער על המסך.
נזכיר כי אבן, שנחשבה לאחת הטאלנטיות הבולטות של הערוץ ושכרה בכאן 11 עמד על 40,000 שקלים, התנגדה להחלטה להדיחה בשל הריצה של סער לכנסת, דבר שעשויה היה להוביל להיעדרות ממושכת מהמסך. כזכור, רק לאחרונה נחשף כי היו חודשים בהם הרוויחה מאות אלפי שקלים גם בלי להגיע לאולפן.
 
המו"מ בין רשת לאבן סער החל בחודש אוגוסט האחרון וכי בהתחלה קוימו בסך הכל שתי פגישות שלא הניבו את התוצאה הרצויה. לפני חודש העניין נסגר סופית באופן די סוער, כאשר הצפי לסגירת הג'וב דווח בכלי תקשורת לפני שהגיע למגישים הנוכחיים בערוץ (והטריים יחסית, יש לומר).
 
למי ששכח, הפיטורים של סער מכאן 11 לא היו נעימים כל כך והיא טענה: ""הודעתי לתאגיד השידור הציבורי על התפטרותי. תמיד האמנתי בשידור הציבורי ובמשך 30 שנה שמרתי לו אמונים תוך הקפדה בלתי מתפשרת על מקצועיות למען הצופים. למרבה הצער, לא ניתנה לי האפשרות המקצועית הראויה להמשיך ולעשות זאת. כל אשה היא לא רק הגבר שהיא נשואה לו. שבוע טוב עם התחלות חדשות"
אבן-סער, 50, מהעיתונאיות המובילות והמוערכות בישראל החלה את דרכה העיתונאית בגלי צה''ל שם הגישה את רצועת הבוקר של התחנה ומשם עברה לרשות השידור ועם הפיכתו ל״תאגיד השידור הציבורי״, הוחתמה כאחת מהטאלנטים המובילים ומילאה מגוון רחב של תפקידי הגשה במקביל להגשת תכניות בטלוויזיה החינוכית. בין התוכניות שהגישה- ״מבט״, ״ערב חדש״, ''ערב ערב'', ''גאולה ולונדון'',מהדורת החדשות המרכזית בתאגיד והיומן השבועי ביום שישי. 
 
מאיר קוטלר, המשנה הבכיר למנכ''ל רשת 13 מסר בתגובה לצירוף של אבן סער לערוץ כי: "גאה ושמח על הצטרפותה של גאולה אבן-סער עיתונאית בעלת ניסיון ושיעור קומה למשפחת רשת".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ביזיון
    סופוקלס 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביזיון
    סגור
  • 4.
    דוגמא טובה
    אני 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם בממשלה מונו פושעים, למה לא הופעות של פושעים בטלביזיה?!
    סגור
  • 3.
    לא מתאימה
    שרון 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבוי לערוץ שאחת עם רקורד פסול של העלמת מס- נותנים לה במה. ביזיון ולעג לאינטילגנציית הצופים שממילא לא יצפו בה!
    סגור
  • 2.
    ציפי רפאלי
    שוש 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה הסיבה שערוץ 13 להעסיק אסירה לשעבר?
    סגור
  • 1.
    סיבה טובה לא לראות.ממש אובדי עצות. (ל"ת)
    מיכל 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור